پوکه معدنی به عنوان یکی از منابع معدنی مهم در ایران شناخته می شود و انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز و استفاده مشتریان، قابل خریداری است. با توجه به نوع پروژه و نیاز خاص، صنعت گران می ‌توانند از انواع مختلف پوکه معدنی قروه برای استفاده در پروژه ‌های خود استفاده کنند. بعد از محاسبه میزان پوکه معدنی مورد نیاز، می‌توانید با تولید کننده یا عرضه کننده پوکه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. در حال حاضر خرید پوکه معدنی را در کیفیت بالا از طریق پوکه معدنی رضایی انجام دهید چون دارای سابقه طولانی در این حوزه هستند.

مزیت خرید پوکه معدنی

مصارف گستردۀ پوک معدنی را می توانید در صنایع مختلف مشاهده نمائید چون این نوع سنگ طبیعی دارای یک سری ویژگی های ظاهری و همچنین بافت خاص می باشد. صنایع مختلف نیازمند استفاده از پوکه معدنی طبیعی برای مصارف مختلف هستند. برخی از صنایع که نیازمند خرید پوکه معدنی هستند عبارتند از:

  • صنایع ساختمانی: در صنایع ساختمانی، پوکه معدنی برای تهیه بتن، آسفالت، اسفالت، و مصالح ساختمانی دیگر استفاده می ‌شود.
  • صنایع عمرانی: در این صنعت، پوکه معدنی قروه به منظور ساخت انواع جاده، پل، تونل و سازه‌ های عمرانی دیگر استفاده می ‌شود.
  • صنایع فلزی: در صنایع فلزی نیز برای تهیه فولاد و آلومینیوم، پوکه معدنی به عنوان یک جزء مهم قابل استفاده است.
  • صنایع کریستال و شیشه: در صنایع تولید کریستال و شیشه نیز پوکه معدنی به عنوان یک ماده اصلی به شمار می رود.
  • صنایع کارخانجات سرامیک: در تولید کاشی و سرامیک، پوکه معدنی برای تهیه خمیر سرامیک و خمیر چینی مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به نیاز صنایع مختلف به پوکه معدنی در تهران ، این ماده از اهمیت بالایی برخوردار است و برای تأمین نیازهای مختلف صنایع اساسی به شمار می رود. جهت دریافت اطلاعات جامع و سفارش انواع پوکه معدنی قروه می توانید با مجموعه پوکه معدنی رضایی تماس بگیرید.

 

یکی از مصارف عمده پوکه معدنی، در صنعت ساختمان سازی است چون نقش اساسی در سبک سازی بنا دارد. لازم به ذکر است حین ساختمان‌سازی، بهتر است مقدار استفاده شده از پوکه معدنی را رصد و کنترل کرده و در صورت لزوم تغییرات لازم را اعمال کنید. سفارش دهی و خرید پوکه معدنی بر اساس یک سری فاکتورهای مهم بایستی صورت گیرد چون نقش اساسی بر روی نتیجه کار خواهد داشت. در همین راستا، مجموعه پوکه معدنی رضایی همواره به دنبال تأمین پوکه معدنی قروه و تحویل آن به عموم مشتریان می باشند چون از کیفیت بالایی برخوردار است.

پوکه معدنی برای صنعت ساختمان سازی

پوکه معدنی طبیعی در چند دسته بندی اصلی استخراج می ‌شود. این دسته بندی ‌ها شامل موارد زیر می ‌شود:

  • پوکه ساختمانی: این نوع پوکه معدنی برای استفاده در ساخت و ساز ساختمان ‌ها، جاده ‌ها، پل ‌ها و سازه‌ های عمرانی دیگر به کار می‌رود.
  • پوکه ریخته‌ گری: از این نوع پوکه معدنی برای تولید بتن و آسفالت استفاده می ‌شود و به عنوان یک جزء اصلی در ترکیبات اصلی ساختمانی محسوب می گردد.
  • پوکه فرآوری شده: این مدل پوکه معدنی دارای حالت خرد شده و فرآوری شده است که برای استفاده در صنایع مختلف نظیر تولید بلوک ‌های ساختمانی، پوشش ‌دهی روکش ‌های زمین تنبک ‌زنی و غیره گزینه مناسبی به شمار می رود.
  • پوکه تزریق: تولید و فروش این نوع پوکه معدنی برای استفاده در عملیات تزریق در کف زمین، سازه‌ها و تونل‌ها صورت می گیرد.

با توجه به نوع استفاده و نیاز مصرف کننده، پوکه معدنی در دسته بندی ‌های متفاوت استخراج شده و به کار می روند. بنابراین پیش از خرید پوکه معدنی، می توانید با کارشناسان فروش پوکه معدنی رضایی مشورت نمائید. پس از دریافت مشاوره، راحت تر می توانید نسبت به نوع پوکه تصمیم بگیرید.

پوکه معدنی رضایی 

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 56
نمایش همه
علاقه مندی ها ()