بسیاری از مالکین خواستار دریافت خدمات شستشوی نمای ساختمان هستند چون رعایت نظافت و بررسی وضعیت پاکیزگی نما می تواند باعث کاستن هزینه‌های نگهداری ساختمان گردد. علاوه بر آنکه به حفظ زیبایی نما کمک می کند. در حالت کلی، نظافت انواع مصالح ساختمانی و ملحقات به کار رفته در نما به صورت دستی و صنعتی با عنوان خدمات نماشویی شناخته می شود. از آنجایی که آلودگی شهرهای صنعتی و همچنین میزان گرد و غبارها در سطح شهر افزایش یافته است، به طبع آن تقاضا برای انجام شستشوی نمای ساختمان بیشتر مشاهده می شود. گروه کار در ارتفاع نماروز متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، قابلیت و ابزارآلات مناسب برای ارائه خدمات شستشوی نمای ساختمان با طناب، داربست، دستگاه بالابر و ... را دارند.

مزیت شستشوی نمای ساختمان

همانطور که می دانید هنگامی که آلودگی بر روی مصالح نما قرار می گیرد، ظاهر نما زننده و زشت می گردد و به طبع آن جلوه بصری مناسبی در سطح شهر نخواهد داشت. جهت پیشگیری از چنین اتفاقی، قطعاً انجام شستشوی نمای ساختمان می تواند بهترین راهکار محسوب گردد. از مزایای نماشویی می توان به فراهم آمدن فرصت مناسب برای مرتفع نمودن ایرادات بوجود آمده در نما منجمله آب بندی نمای ساختمان اشاره کرد.

اجرای شست و شوی نمای ساختمان به جنس مصالح نما بستگی دارد. در واقع نوع ابزارآلاتی که برای نماشویی استفاده می شود، بایستی به نحوی صورت گیرد که باعث ایجاد خط و خش یا خسارت بر روی مصالح نما نگردد. به عنوان مثال به هیچ عنوان نمی توان از دستگاه سند بلاست برای شستشوی نمای شیشه استفاده نمود چون منجربه ساییدگی و از بین رفتن شفافیت شیشه می گردد. این در حالی است که اجرای اصولی شستشوی نمای ساختمان شیشه و کامپوزیت به سهولت توسط دستمال، تی و دستگاه واتر جت بدون پاشش پودر سنگ امکان پذیر است. جهت دریافت هر گونه خدمات ساختمانی مرتبط به نما می توانید از تخصص و تجربیات گروه ساختمانی نماروز بهره‌مند گردید.

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 51
نمایش همه
علاقه مندی ها ()