آب بندی نمای ساختمان به مجموعه اقدامات و فعالیت‌ هایی گفته می ‌شود که با هدف جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساختمان و حفظ ساختمان از خرابی ‌های ناشی از رطوبت و آب، انجام می ‌شود. این فعالیت ‌ها شامل استفاده از عایق‌ های ضد آب، جلوگیری از نشتی و نفوذ آب از نقاط ضعیف، انجام تعمیرات لازم و استفاده از روش ‌های مناسب برای مدیریت آب در ورود به ساختمان می ‌شود. گروه کار در ارتفاع نماروز چندین سال است که توانسته اند با بهره گیری از نیروی متخصص و آموزش دیده، کلی خدمات نما منجمله آب بندی نمای ساختمان را با تکنیک های جدید ارائه دهند.

روش های مختلف آب بندی نمای ساختمان

آب بندی نمای ساختمان به چندین روش انجام می ‌شود که بسته به نوع ساختمان، شرایط آب و هوایی و مشکلات موجود، می‌ تواند متنوع باشد. برخی از روش‌های رایج برای آب بندی نمای ساختمان عبارتند از:

  • استفاده از عایق ‌های ضدآب: استفاده از عایق ‌های ضد آب بر روی نمای ساختمان می ‌تواند از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری کند.
  • استفاده از مواد ترمیم کننده: در صورت وجود نقاط ضعیف یا ترک ‌هایی در نمای ساختمان، استفاده از مواد ترمیم کننده می ‌تواند به جلوگیری از نفوذ آب کمک کند.
  • بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته: مثل استفاده از ممبران های ضدآب، روش های اپوکسی و سیلیکون، سیستم های نصب شده بر پایه فناوری های پیشرفته و ... .
  • تعمیرات منظم: انجام تعمیرات منظم و نگهداری به موقع از نقاط ضعیف و خرابی ‌های ناشی از رطوبت و آب می‌تواند از هزینه های آب بندی نمای ساختمان بکاهد.

استفاده از یک یا ترکیب چندین روش فوق می ‌تواند به بهبود و حفظ نمای ساختمان از آسیب‌ های ناشی از رطوبت و آب کمک کند. جهت اطلاع از هزینه آب بندی نمای ساختمان و نماشویی و ...می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را برای حضور در محل انجام دهید.

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 54
نمایش همه
علاقه مندی ها ()