سرامیک بر جزء ابزارآلات مهم در صنعت ساختمان سازی محسوب می گردد چون از مزایای آن می توان برای برش قطعات سرامیک در ابعاد معین استفاده کرد. لازم به ذکر است که طراحی و ساخت سرامیک بر به شکل تخت و به نوعی حالت دیسکی می باشد. جهت استفاده از آن بایستی دستگاه فرز در اختیار داشت چون امکان به حرکت در آوردن صفحه سرامیک بر را فراهم می آورد و این چنین شرایط برای برش تکه های سرامیک فراهم می شود. در ادامۀ متن بیشتر به ویژگی و اهمیت کاربرد سرامیک بر اشاره می کنیم، پس ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید. فروشگاه ابزار مجید در صنعت فروش تجهیزات ساختمانی فعالیت خود را آغاز نموده است. این چنین انواع صفحه سرامیک بر را در ابعاد و ضخامت متفاوت در دسترس انتخاب صنعت گران قرار داده‌اند.

سفارش صفحه سرامیک بر مناسب

اگر خواستار خرید سرامیک بر هستید، بایستی اطلاعات دقیق نسبت به ضخامت سرامیک و نوع آن داشته باشید چون تأثیر مستقیم در انتخاب سایز و نوع صفح سرامیک بر، پرسلان بر و ... خواهد داشت. انتخاب و بکارگیری دیسک سرامیک بر نامناسب، می تواند شما را متحمل خسارت نماید چون باعث برش تکه های سرامیک به صورت لب پریده می شود. این چنین کیفیت کار را تحت تأثیر خود قرار می دهد و بایستی هنگام خرید سرامیک بر در نظر بگیرید.

 صفحه سرامیک بر به نحوی ساخته می شود که قابلیت برش داشته باشد. دیسک های سرامیک بر متشکل از میلیون‌ها دانه ریز می باشد که با استفاده از چسب و مواد رزین در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند. در نتیجه عامل مؤثر برای سایش را فراهم می آورد و در اثر چرخش متناوب، شرایط برای برش سرامیک بر بوجود می آید. اگر در پی خرید صفحه سرامیک بر هستید، می توانید با کادر فروش ما در فروشگاه ابزار مجید در ارتباط باشید و سفارش خود را نهایی نمائید.

سرامیک بر یکی از ابزارهای ضروری است که امکان تهیۀ آن در ابعاد و برندهای متفاوت برای عموم صنعت گران فراهم می باشد. برای برش سرامیک نیاز به استفاده از ابزارآلات مخصوص است چون این نوع مصالح از مقاومت بالایی برخوردار هستند. در نتیجه متناسب با نیاز می توانید بهترین تجهیزات را جهت تسهیل نمودن شرایط خریداری نمائید. صفحه سرامیک بر همانطور که از عنوانش مشخص است، به شکل دایره ای و دیسکی می باشد که بخش رویۀ آن از دانه های ریز به هم پیوسته از طریق چسب و رزین ساخته می شود و بدین ترتیب توانسته اند ساختار قدرتمندی را جهت برش سطوح سرامیک فراهم آورند. فروشگاه ابزار مجید در لیست محصولات فروشگاه، موفق به فروش سرامیک بر در ابعاد متفاوت و برندهای معتبر می باشند.

خرید صفحه سرامیک بر در ابعاد گوناگون

کاربرد دستگاه فرز و انواع صفحه سرامیک بر را می توانید در صنعت ریخته گری، خودروسازی، ساخت و ساز و ... ملاحظه نمائید چون وسیلۀ مناسبی برای برش تکه های سرامیک در ابعاد متفاوت می باشد. مهمترین قابلیت انواع سرامیک بر شامل موارد زیر می شوند:

  • قابلیت سایش
  • داشتن استحکام بالا
  • دوام در برابر شرایط محیطی
  • قابلیت ضد آب بودن
  • تنوع سایز و مدل

در نتیجه متناسب با نوع سرامیک می توانید مناسب ترین دیسک سرامیک بر را خریداری نمائید. صفحه سرامیک بر مدل دیگری از انواع دیسک برش و سایش محسوب می گردد. دانه های به کار رفته بر روی دیسک ها، قابلیت سایندگی دارد و بدین ترتیب جهت برش تکه های سرامیکی مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدیهی است، شاخص های متعددی منجمله جنس، ابعاد و میزان مقاومت ذرات ساینده مواردی هستند که بر روی قابلیت و عملکرد دیسک سرامیک بر تأثیر می گذارد. بنابراین در صورت عدم آگاهی نسبت به انتخاب نوع مناسب سرامیک بر می توانید با کادر فروش ما در فروشگاه ابزار مجید مشورت نمائید، سپس با اطمینان خاطر مناسب ترین صفحات برش را می توانید با قیمت مناسب خریداری نمائید.

فروشگاه ابزار مجید 

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

02166347835

09126725681

majidakbari79@yahoo.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 74
نمایش همه
علاقه مندی ها ()