شستشوی نمای ساختمان به روش‌های مختلف انجام می پذیرد. تنوع مصالحی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود، بسیار است. این مسئله باعث می گردد تا اجرای شستشوی نمای ساختمان با ابزارالات و متریال متفاوت صورت بپذیرد. برای دسترسی به نمای ساختمان می توان از روش های مختلف استفاده نمود چون بستگی به سبک طراحی نما دارد. در حالت کلی، این کارشناس مربوطه است که متناسب با وضعیت موجود، بهترین روش را می توان برای شستشوی نمای ساختمان برگزید. گروه کار در ارتفاع نماروز با اتکاء بر پرسنل مجرب و همچنین تجهیزات ایمنی مناسب، قادر به نماشویی به روش های مختلف می باشند.

شستشوی نمای ساختمان با مصالح صیقلی

جهت نماشویی کامپوزیت و شیشه بایستی از متریال مناسبی استفاده نمود که مصالح نما دچار آسیب و نقص فنی قرار گرفته شوند. این چنین متناسب با نیاز، از ابزارآلاتی همچون تی، دستمال و مواد شوینده استفاده می شود تا خط و خش بر روی مصالح نما ایجاد نشود. این در حالی است که جهت شستشوی نمای ساختمان غیر صیقلی، بکارگیری دستگاه واترجت و سندبلاست می تواند بهترین گزینه محسوب گردد چون قابلیت پاشش آب و مواد شوینده را با قدرت بالا بر روی مصالح ساختمانی دارد. در نتیجه در مدت زمان کوتاه، می توان حجم قابل توجهی از آلاینده و لک های بوجود امده بر روی نما از بین برد.

لازم به ذکر است که قیمت شستشوی نمای ساختمان بر اساس میزان جرم و آلودگی، متراژ نما و روش اجرای کار تعیین می گردد. این چنین جهت محاسبه و اطلاع از هزینه نماشویی می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید و اطلاعات جامع نسبت به چگونگی دریافت این گونه خدمات کسب نمائید. سپس با آسودگی خاطر می توانید کلیۀ خدمات ساختمانی مربوطه را دریافت نمائید.

شستشوی نمای ساختمان با استفاده از ابزارآلات مناسب بایستی صورت بپذیرد چون نقش بسزایی بر روی حفظ و نگهداری بنا دارد. جهت دسترسی به نما می توان از بالابر، داربست، کلایمر و طناب استفاده نمود. یک روش، متناسب با نوع ساختمان بایستی در نظر گرفته شود تا خسارت و آسیبی به مصالح نما وارد نشود. تنوع مصالح نما را شاهد هستیم، در نتیجه کارشناسان فنی پس از بررسی وضعیت نما، می توانند بهترین تصمیم گیری را نسبت به انتخاب روش مناسب شستشوی نمای ساختمان بگیرند. گروه کار در ارتفاع نماروز دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ خدمات ساختمانی می باشند و با رعایت اصول ایمنی و بکارگیری تجهیزات مناسب، قادر به نماشویی با طناب هستند.

شستشوی نمای ساختمان با دستگاه های مخصوص

اگر خواستار نماشویی هستید، کارشناس مربوطه متناسب با جنس مصالح ساختمانی، مناسب ترین متریال و روش را انتخاب می کنند. این چنین در مدت زمان اندک، می توانند نسبت به شستشوی نمای ساختمان با دستگاه واترجت و یا سند بلاست تصمیم بگیرند. در حالت کلی، نماشویی ساختمان های کامپوزیت و شیشه به سهولت انجام می پذیرد چون تنها با استفاده از مواد شوینده، تی و دستمال می توان آلودگی و جرم را از روی سطوح مصالح از بین برد. این در حالی است که جهت شستشوی نمای ساختمان با مصالح غیر صیقلی همچون سنگ، سیمان، آجرنما و ... می توان از قابلیت های دستگاه سند بلاست بهره گرفت.

متناسب با نوع جرم و آلودگی بوجود آمده بر روی سطوح، می توان مناسب ترین شیوه را برای نماشویی انتخاب نمود و قطعاً تأثیر مستقیم بر روی هزینه شستشوی نمای ساختمان خواهد داشت. هر کدام از موارد مذکور بر روی هزینه و مدت زمان ارائه خدمات نماشویی تأثیرگذار خواهد بود. در نتیجه جهت اطلاع از قیمت شستشوی نمای ساختمان بایستی با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر با در اختیار داشتن پرسنل مجرب و حرفه ای، قادر به انجام نماشویی با طناب و بدون داربست با حداقل دستمزد می باشند.

گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 256
نمایش همه
علاقه مندی ها ()