پیچ و رولپلاک نمای ساختمان یک تکنیک کاربردی برای مستحکم نمودن مصالح سنگ و آجرنما در نمای ساختمان می باشد. همانطور که می دانید، اجرای این روش منجربه افزایش دوام مصالح بر روی دیوار می گردد. بدین وسیله متناسب با نوع مصالح و ضخامتی که می توانند داشته باشند، مناسب ترین سایز پیچ و رولپلاک را تهیه نموده و جهت نصب بکارگیرید. اگر خواستار دریافت خدمات نصب  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان هستید، می توانید با گروه کار در ارتفاع نماروز تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ خدمات ساختمانی در نما می باشند و می توانند با رعایت کلیۀ نکات ایمنی، چنین خدمات ساختمانی را ارائه دهند.

نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با چندین روش

معمولاً در سطح بازار شاهد فروش پیچ با جنس متفاوت هستیم و این مسئله شرایطی را بوجود می آورد که مجریان کار بتوانند به صورت اصولی، اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را انجام دهند چون تأثیر مستقیم بر روی ماندگاری متریال به کار رفته خواهد داشت. از پیچ فولادی مقاوم و ضد زنگ برای نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما استفاده می شود تا مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی داشته باشد. لازم به ذکر است که جهت حفظ زیبایی ساختمان و همچنین خطر ریزش مصالح نمای ساختمان می توان از این روش استفاده نمود.

جهت دسترسی به نمای ساختمان می توان از روش و ابزارآلات متفاوت استفاده نمود. به عنوان مثال اجرای خدمات نماشویی و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب و بدون داربست به سهولت انجام می پذیرد. در نتیجه تکنسین مربوطه متناسب با موقعیت، می تواند مناسب ترین روش را در نظر گرفته و با رعایت نکات ایمنی، نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را انجام دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان برای نگهداری مصالح نما همچون سنگ، آجرنما، کاشی، سرامیک و ... استفاده می شود. عواملی همچون شرایط نامساعد جوی، عدم اسکوپ زنی سنگ، نشست زمین، زمین لرزه و ... می توانند منجربه ترک خوردگی و سقوط مصالح نما گردند. در نتیجه، بکارگیری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان، می تواند مانع از افتادن کلیه مصالح نما گردد و به نحوی دوام و مقاومت نما در برابر شرایط محیطی بیشتر می شود. گروه کار در ارتفاع نماروز چندین سال است که بر روی ارائه خدمات ساختمانی متمرکز می باشند و با استفاده از تجهیزات ایمنی و لوازم کار در ارتفاع، به صورت اصولی خدمات نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را انجام دهند.

اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با ابزارآلات مناسب

اگر در پی دریافت خدمات ساختمانی هستید، بررسی وضعیت نمای ساختمان برای فرد ضرورت دارد چون از هزینه های اجرای کار می کاهد. در نتیجه متناسب با نیاز ساختمان می توانید جهت حفظ و نگهداری از مصالح سنگ نما از تکنیک نصب پیچ و رولپلاک استفاده نمائید. هر چه ضخامت سنگ بیشتر باشد، بدیهی است بایستی پیچ و رولپلاک با ارتفاع بیشتری را انتخاب نمائید تا قابلیت تحمل وزن مصالح ساختمان را داشته باشد. هم اکنون اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با ابزارآلات مناسب توسط گروه ساختمانی نماروز قابل انجام می باشد.

بنابراین پس از بهره گیری از چنین امکاناتی، می توان طول عمر نمای ساختمان را بیشتر نمود و شرایط مناسبی را برای سکونت افراد فراهم کرد. اگر در صدد برای دریافت خدمات ساختمانی در ارتفاع بالا هستید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و کلیۀ هماهنگی ها را جهت چگونگی اجرای کار و همچنین محاسبه هزینه نماشویی و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان انجام دهید. با بکارگیری ابزارآلات مناسب این چنینی می توانید شرایط مناسبی را برای حفظ ساختمان فراهم آورید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید تا هماهنگی جهت مراجعه یک کارشناس مجرب به محل، برای بررسی قسمت های مختلف نمای ساختمان صورت بپذیرد.

گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()