بازسازی نما یک نیاز در صنعت ساخت و ساز محسوب می گردد چون عوامل متعددی وجود دارد که می تواند عامل آسیب دیدگی قسمت هایی از نمای ساختمان گردد. با توجه به اینکه نما، هویت ساختمان به شمار می رود. بنابراین حفظ و نگهداری از این قسمت ساختمان برای مالکین حائز اهمیت است. یک سری اقدامات بایستی نسبت به طراحی و بازسازی نما به صورت اصولی در نظر گرفته شود. حفظ جلوۀ بصری نمای ساختمان ضرورت دارد چون نقش بسزایی بر روی دیدگاه بینندگان دارد.

در همین راستا، مجموعۀ نماروز خدمات بازسازی نما و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را منطبق بر نیاز طراحی ساختمان به سبک های مختلف ارائه می دهند.

علت ترمیم و بازسازی نما

از مهمترین نکاتی که بایستی در زمان بازسازی نما و پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در نظر گرفته شود، بررسی تمام جوانب و به عبارتی نوع متریال به کار رفته در نما می باشد. انتخاب مصالح ساختمانی مناسب متناسب با نوع اقلیم و شرایط جوی از جمل موارد مهمی هستند که بایستی در زمان بازسازی نمای ساختمان در نظر گرفته شوند. همواره عوامل متعددی در حوزۀ طراحی نما در نظر گرفته می شود و این مسئله منجربه این می گردد که هنگام بازسازی نما نیز مورد توجه مهندسین در نظر بگیرند.

بازسازی نما طی چندین مرحله انجام می پذیرد و ارتباط مستقیم با نوع متریال به کار رفته در نما دارد. بنابراین در زمان بازسازی نما بایستی قسمت های آسیب دیده مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود. سپس با اطمینان خاطر، با متریال مناسب می توانید می توان نسبت به بازسازی نما به صورت ایمن اقدام نمود. هزینه بازسازی نما نیز بر اساس متراژ نما و همچنین جنس متریال به کار رفته تعیین می گردد.

هم اکنون متناسب با نیاز و خسارت وارد شده بر روی نما می توانید از خدمات حرفه ای گروه ساختمانی نماروز مانند  پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بهره مند گردید.

پیش از هر نوع تغییر و بازسازی نما، بایستی یک سری اقدامات نسبت به تهیۀ نقشه و همچنین نحوۀ اجرای کار در نظر گرفته شود. متناسب با خسارت وارده در نمای ساختمان، بایستی پس از بررسی تمام قسمت ها، بازسازی نما با رعایت اصول ایمنی آغاز گردد. همانطور که می دانید، نمای ساختمان در طرح و سبک های متفاوت ساخته می شوند. در نتیجه هنگام آسیب دیدگی نما، بایستی با بررسی قسمت های معیوب نما، متریال مناسب برای بازسازی و ترمیم نمای ساختمان تهیه گردد. مجموعۀ نماروز با در اختیار داشتن تکنسین های مجرب و متخصص، قادر به بررسی دقیق موقعیت و اجرای عملیات بازسازی نما با حداقل دستمزد می باشند.

بازسازی نما با رعایت کلیۀ اصول استاندارد

بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد بازسازی نمای ساختمان مسکونی، اداری و تجاری خود را دارید، می توانید از تجربیات تیم گروه ساختمانی معتبر بهره مند گردید. تا کنون ساختمان های متعددی را ملاحظه نموده اید که به دلایل مختلف دچار آسیب دیدگی و نقص فنی می شوند. در نتیجه افراد تلاش می کنند از خدمات گروه ساختمانی شناخته شده، برای بررسی وضعیت قسمت های مختلف نما و در نهایت ترمیم و بازسازی نمای ساختمان بهره مند گردند.

جنس متریال به کار رفته، مساحت نما و طرح بنا موارد مهم و اساسی هستند که نقش مؤثر در تخمین و محاسبه هزینه بازسازی نما دارد. بنابراین به سهولت نمی توان قیمت بازسازی نما را مشخص نمود و نیاز به بررسی دقیق تر توسط کارشناسان مجرب دارد. در ادامۀ متن به برخی از موارد مهم و اساسی که باعث تخریب سازۀ نما می شود، می پردازیم که عبارتند از :

  • فرسایش و فرسودگی مصالح نما
  • تغییرات کاربری ساختمان
  • شرایط نامساعد جوی
  • قدیمی شدن سبک طراحی نما

وقوع چنین مواردی، مالکین ساختمان تلاش می کنند جهت ایجاد تغییرات اساسی و ترمیم نما، از خدمات گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردند. بدین وسیله متناسب با طراحی و نقشۀ نمای ساختمان می توانید به بازسازی نمای ساختمان به صورت اصولی بپردازید.

گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 82
نمایش همه
علاقه مندی ها ()