اگر در کسب و کار خاصی فعالیت می کنید که هر لحظه امکان بروز آسیب جسمانی بر روی پاهای شما وجود دارد، خرید کفش ایمنی نگهبان به شما پیشنهاد داده می شود. در واقع کفش ایمنی نوعی پاپوش است که فرد را در برابر سوانح احتمالی در محیط کار محفوظ نگه می دارد. صرف نظر ظاهر کفش ایمنی نگهبان، بایستی جنس متریال به کار رفته در درون محصول و مدل آن از سوی خریداران در نظر گرفته شود. فروشگاه رادین ایمن به منظور پاسخگویی به سفارش مشتریان، طرح های متنوعی از کفش ایمنی نگهبان را عرضه می کنند.

خرید بهترین کفش ایمنی نگهبان

با توجه به تنوع طرح کفش های ایمنی، همواره بایستی قسمت های مختلف آن را بررسی نمائید. معمولاً جهت تولید انواع کفش ایمنی نگهبان، از چرم طبیعی و همچنین فولاد استفاده می شود چون دارای مقاومت بالایی نسبت به شرایط محیطی می باشند. متناسب با نوع مشاغل و خطراتی که ممکن است رخ دهد، در انتخاب کفش ایمنی نگهبان بایستی دقت نمود. مهمترین بخش های کفش ایمنی عبارتند از:

  • پاشنه
  • کفی
  • رویه
  • زیره
  • بند
  • پنجه

جنس متریالی که برای هر قسمت از کفش های ایمنی نگهبان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، بر روی دوام و کارایی آن تأثیرگذار است.

هم اکنون شاهد فروش کفش ایمنی نگهبان  در مدل های متفاوت هستیم تا عملکرد مؤثر در شرایط محیطی مختلف داشته باشند. کفش ایمنی نسوز، کفش ایمنی ضد اسید، کفش ایمنی با سر پنجه فولادی، کفش ایمنی عایق الکتریسیته، کفش ایمنی عایق رطوبت و آب تنها برخی از انواع طبقه بندی تولید و فروش کفش ایمنی نگهبان محسوب می گردند. در صورت تمایل به مشاهدۀ طرح های جدید و همچنین خرید آنلاین کفش ایمنی نگهبان با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

کفش ایمنی نگهبان یکی از برندهای معروف ایرانی است و اکثر صنایع کوچک و بزرگ متناسب با موقعیت و محیط کاری، تلاش می کنند مناسب ترین تجهیزات ایمنی را خریداری نمایند. در فرآیند ساخت انواع کفش ایمنی نگهبان از متریال مرغوب و با دوام استفاده می شود چون تأثیر مستقیم بر روی حفظ پاها در برابر صدمات و ضربات شدید خواهد داشت. جهت ساخت زیرۀ کفش ایمنی از مواد پلیمری پلی اورتان استفاده می شود که قابلیت انعطاف پذیری بالا و همچنین عدم لغزندگی کفش را بر روی سطوح روغنی فراهم می آورد. برای مشاهده و خرید کفش ایمنی نگهبان می توانید به وب سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید چون دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ فروش تجهیزات ایمنی فردی می باشند.

خرید کفش ایمنی نگهبان مناسب

در محیط هایی که احتمال برق گرفتگی وجود دارد، قطعاً استفاده از کفش ایمنی نگهبان از نوع عایق الکتریسیته ضرورت دارد چون می تواند از انتقال جریان الکتریسیته جلوگیری کند. این در حالی است که کارگران ساختمانی بایستی کفش ایمنی با سرپنجه فولادی را استفاده نمایند تا مقاومت بالایی در برابر سقوط اجسام سنگین و همچنین برخورد با اشیاء نوک تیز داشته باشند. در نتیجه عموم افراد می توانند متناسب با موقعیت های گوناگون و خطرات احتمالی که پیش روی آنها وجود دارد، نسبت به انتخاب نوع کفش ایمنی نگهبان تصمیم گیری درستی داشته باشند.

با این تفاسیر، قیمت کفش ایمنی نگهبان بر اساس جنس متریال به کار رفته و نوع آنها، متفاوت از یکدیگر تعیین می شوند. جهت بررسی بیشتر محصولات کفش ایمنی نگهبان و خرید آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید. این چنین متناسب با مشخصات فنی محصولات، به سهولت می توانید نسبت به خرید کفش ایمنی استاندارد تصمیم گیری درستی داشته باشید. کارفرمایان متناسب با موقعیتی که پرسنل خود دارند، بایستی در انتخاب تجهیزات ایمنی توجه و دقت کافی داشته باشند. بدین وسیله شرایط مناسب و ایمنی را برای افراده فراهم آورند.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 83
نمایش همه
علاقه مندی ها ()