کفش ایمنی یکی از اقلام اساسی است که در لیست تجهیزات ایمنی فردی قرار گرفته می شود و مشاغل مختلف موظف به در اختیار داشتن این نوع اقلام حفاظتی هستند. بر اساس نوع مشاغل و خطرات احتمالی که ممکن است افراد مختلف با آن روبرو شوند، می توانند نسبت به انتخاب نوع کفش کار تصمیم بگیرند. فروش کفش ایمنی در طرح های متفاوت صورت می گیرید و بدین ترتیب افراد به سهولت قادر به حفظ سلامت ایمنی خود می باشند. برخی از مشکلات و آسیب هایی که افراد ممکن است با آن روبرو شوند شامل موارد زیر می باشد و در خرید کفش ایمنی تأثیرگذار می باشد:

  • بریدگی
  • سُر خوردن
  • احتمال برق گرفتگی
  • سقوط اجسام سنگین
  • فرو رفتگی اسجام نوک تیز
  • و ... .

معرفی انواع کفش ایمنی

بنابراین بایستی از میان انواع کفش ایمنی، طرح مناسبی را متناسب با نوع صدمات احتمالی در آن محیط خریداری نمائید. از رایج ترین انواع کفش کار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کفش ایمنی عایق برق
  • کفش ایمنی ضد اسید
  • کفش کار عایق رطوبت
  • کفش ایمنی ضد لغزش
  • کفش ایمنی نسوز و عایق حرارت
  • کفش ایمنی ضد ضربه
  • و ... .

در حالت کلی، با خرید کفش ایمنی مناسب می توانید سلامت عضو مهم بدن خود را در برابر صدمات جدی همچون قطع شدن حفظ نگه دارید. زمان انتخاب کفش کار بایستی به جنس متریال به کار رفته، داشتن سایز استاندارد و همچنین طرح کفش بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شود.

فروشگاه رادین ایمن با سال ها فعالیت در حوزۀ  فروش کفش ایمنی ، در برندهای ایرانی توانسته اند امکان خرید تجهیزات ایمنی با کیفیت را برای عموم افراد فراهم آورند. علاوه بر آنکه امکان خرید آنلاین کفش ایمنی در برندهای نگهبان، ایمن پیما، ایمن پا و ... برای مشتریان مقدور است.

کفش ایمنی به منظور حفاظت از قلب دوم بدن انسان مورد استفاده قرار گرفته می شود. با توجه به اینکه در علم پزشکی، پا به عنوان قلب دوم شناخته می شود و کلیۀ اعصاب بدن از این ناحیه عبور می کند، حفظ و نگهداری از این عضو در برابر خطرات احتمالی حین کار، لازم و ضروری می باشد. بنابراین کارفرمایان موظف به تأمین تجهیزات ایمنی استاندارد برای پرسنل خود هستند. این در حالی است که برخی از افراد نیز متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، جهت افزایش ایمنی فردی نسبت به خرید کفش ایمنی از طریق فروشگاه رادین ایمن اقدام کنند.

بهترین کفش ایمنی با قیمت ارزان

بنابراین متناسب با کارهای صنعتی و تولیدی و نوع ابزارآلاتی که در پیرامون خود با آن سر و کار دارید، می توانید بهترین کفش ایمنی را خریداری نمائید. لازم به ذکر است که هنگام انتخاب کفش کار، بایستی به جنس متریال و مدل کفش توجه داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی کارایی آن خواهد داشت. کفش ایمنی عایق برق، کفش ایمنی عایق رطوبت، کفش ایمنی عایق حرارت، کفش ایمنی ضد اسید و کفش ایمنی ضد لغزش در کنار کفش ایمنی ضد ضربه از پرفروش ترین انواع کفش کار موجود در بازار به شمار می روند که امکان انتخاب آنها از میان برندهای نگهبان، ایمن پا، ایمن پیما و ... فراهم می باشد.

متناسب با هر کسب و کار و خطراتی که ممکن است با آن روبرو شوید، می توانید بهترین مدل کفش ایمنی را خریداری نمائید. قیمت کفش ایمنی متناسب با مطالب مذکور، بر اساس جنس و طرح آن تعیین می گردد. بنابراین همواره بر این موضوع مهم تأکید داریم، متناسب با نوع فعالیت نسبت به خرید تجهیزات ایمنی فردی توجه و دقت کافی داشته باشید. عدم توجه به چنین موارد مهمی، می تواند شما را دچار آسیب شدید قرار دهد. جهت بررسی محصولات بیشتر و در نهایت خرید بهترین کفش ایمنی می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه کنید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه رادین ایمن

فروشگاه : بازار آهن شاد آباد بلوار طاووس مجتمع 17 شهریور بلوک ج/A پ 223

انبار : بازار آهن شادآباد میدان جانبازان پاساژ شهر ابزار گذر 4 

تلفن   :   66102040 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 79
نمایش همه
علاقه مندی ها ()