پوکه معدنی نوعی سنگ محسوب می گردد که در طبیعت بسیار یافت می شود. علت گسترش کاربرد پوکه معدنی، این است که دارای یک سری ویژگی‌های منحصربفرد می‌باشد و به همین دلیل در این مقاله به صورت مختصر به این موضوع مهم می پردازیم. در نتیجه متناسب با نیازی که صنایع مختلف دارند، شاهد گسترش کاربرد انواع پوکه معدنی هستیم. در این پاراگراف به معرفی انواع پوکه معدنی می پردازیم که عبارتند از:

  • پوکه معدنی بادامی
  • پوکه معدنی عدسی
  • پوکه معدنی نخودی
  • پوکه معدنی ماسه ای
  • پوکه معدنی فندوقی
  • و ...

هر کدام از آنها به دلیل ابعاد و میزان چگالی که هر دانۀ پوکه معدنی در حجم متر مکعب دارند، توسط صنعت گران مقدار پوکه معدنی مورد نیاز خود را محاسبه می کنند. بنابراین وزن و ابعاد هر دانه پوکه معدنی در حالت کلی، نشان از کیفیت آن می باشد. پوکه معدنی رضایی با هدف جلب رضایت مشتریان گرامی در صنایع مختلف، توانسته‌اند موفق به فروش پوکه معدنی قروه گردند.

مهمترین مصارف پوکه معدنی

این چنین صنعت گران با اطمینان خاطر می توانند نسبت به خرید پوکه معدنی با کیفیت اقدام نمایند. پوکه معدنی دارای یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری است که موجب تمایز آن با دیگر انواع سنگ موجود در طبیعت می شود. در نتیجه هنگام خرید پوکه معدنی بایستی توجه کافی به کیفیت آن شود. برخی از انواع کاربرد پوکه معدنی در تهران و شهرستان ها را می توانید در امور مختلف همچون موارد زیر مشاهده نمائید که عبارتند از :

  • صنایع نساجی
  • صنایع ساختمان سازی
  • صنعت دارویی و پزشکی
  • عایق کاری صوتی و حرارتی
  • صنعت تولید مواد آرایشی و بهداشتی
  • صنعت طراحی دکوراسیون داخلی و فضای سبز
  • و ...

سبک بودن، دوام بالا، مقاومت در برابر شرایط محیطی، دوام نسبت به حرارت و گرمای زیاد، تنوع ابعاد و ... تنها برخی از ویژگی‌های شاخص پوکه معدنی محسوب می شوند. صنایع مختلف جهت خرید پوکه معدنی در تهران مرغوب می توانند با کادر فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمایند.

پوکه معدنی از جمله سنگ‌های پرکاربرد در صنایع مختلف محسوب می گردد که قابلیت بکارگیری آن به عنوان عامل سایش، سبک سازی، عایق بندی و تزئین بخشی از دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان می باشد. بنابراین متناسب با موقعیت های گوناگون، صنعت گران با اطمینان خاطر می توانند از ویژگی های پوکه معدنی بهره مند گردند. اگر در پی تأمین پوکه معدنی در تهران هستید، می توانید با مجموعه پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ درخشان و طولانی در زمینۀ تأمین و فروش پوکه معدنی قروه در منطقۀ تهران می باشند.

مصارف اصلی پوکه معدنی و مشخصه آن

لازم به ذکر است که پوکه معدنی نوعی سنگ آذرین می باشد چون حاصل فوران گدازه های آتشفشان می باشد که طی فرآیند سرد شدن، تولید شده اند. به همین علت، دارای بافت متخلخل است چون ناشی از آزادسازی گازهای نهفته در داخل تکه های گدازه آتشفشان می باشد. در نتیجه چنین ویژگی، باعث سبک شدن پوکه معدنی نسبت به سایر سنگ های موجود در طبیعت شده است. بنابراین متناسب با نیازی که دارید، می توانید درخواست خرید پوکه معدنی سبک و یا سنگین داشته باشید.

قیمت پوکه معدنی بر اساس میزان کیفیت، مقدار چگالی و ابعاد آن تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با نیازی که صنایع مختلف دارند، به سهولت قادر به خرید پوکه معدنی با دوام خواهند بود. صنعت ساختمان سازی جهت ساخت بتن، سازه های پیش ساخته و همچنین شیب بندی طبقات می توانند از مزایای پوکه معدنی استفاده نمایند. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید از مزایای پوکه معدنی برای تزئین فضای دکوراسیون داخلی و همچنین فضای سبز استفاده نمائید. جهت اطلاع از قیمت پوکه معدنی در منطقه تهران می توانید از طریق پوکه معدنی رضایی اقدام نمائید. متناسب با نیازتان، قادر به خرید انواع پوکه معدنی قروه خواهید بود.

پوکه معدنی رضایی 

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()