گلنرده یا همان گریت فرفورژه، یک قسمت مهم از ساختار فرفورژه درب است. این گلنرده‌ها در بخش بالایی یا پایینی فرفورژه درب نصب می‌شوند و از جنس فلزی یا پلاستیکی ساخته می‌شوند. گلنرده جلوۀ خاصی به نمای ظاهری درب فرفورژه می دهد. معمولاً ساخت گلنرده در طرح‌ها و الگوهای مختلف انجام می پذیرد و متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید سفارش متنوعی از گلنرده فرفورژه به سازنده بدهید. گلنرده در طرح های مختلف مانند گلنرده‌های مستطیلی، دایره‌ای، موجدار، گل، حیوانات و ... ساخته می شوند. گروه تولیدی ایران فرفورژه متناسب با نیاز و سلیقۀ شخصی شما قادر به طراحی و ساخت گلنرده در ابعاد متفاوت هستند.

طراحی و نصب انواع گلنرده

با توجه به نوع و محل نصب فرفورژه درب، ممکن است نیاز به گلنرده‌های خاصی باشد. به عنوان مثال، برای استفاده در بخش خارجی فرفورژه درب، گلنرده‌های مقاوم در برابر عوامل محیطی مانند باران، باد و آفتاب ساخته می شود. بدین ترتیب طراحی گلنرده بایستی به گونه ای باشد که از دوام بالایی برخوردار باشد. نکات متعددی در محاسبه قیمت گلنرده تأثیرگذار می باشد، که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم.

همانطور که از ابتدای متن بدان اشاره نمودیم، بکارگیری گلنرده در طراحی درب و پنجره فرفورژه، زیبایی خاص به قسمت های مختلف آن می بخشد. در نتیجه متناسب با فضایی که قصد نصب درب فرفورژه را دارید، به صورت اصولی طرح گلنرده را با متریال مورد نظر اجرا می نمایند. اجرای گلنرده در طرح های متنوع انجام می پذیرد. پیش از اینکه نصب فرفورژه صورت گیرد، بایستی طرح گلنرده از سوی مشتری انتخاب شود. با عناوین گوناگون می توانید فرفورژه خود را با گلنرده اختصاصی سفارش دهید. از آلیاژهای متفاوتی چون آهن، فولاد، آلومینیوم و استیل برای ساخت انواع گلنرده استفاده می شود. از این رو قیمت گلنرده متناسب با جنسی که دارد، متفاوت از یکدیگر محاسبه می شود. جهت خرید گلنرده و سفارش انواع درب و پنجره فرفورژه می توانید با گروه تولیدی ایران فرفورژه آدرین هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

 

گلنرده فرفورژه در انواع طرح‌ و الگوی مختلف ساخته می‌شود. بدین ترتیب افرادی که تمایل به داشتن درب، پنجره و نرده‌های فرفورژه هستند، می توانند از زیبایی گلنرده بهره مند گردند. عمدتاً اکثر افراد به دلیل طرح های خاصی که محصولات فرفورژه دارند، خواستار خرید گلنرده سفارشی با تصاویر زیبا و چشمگیر هستند. عمدتاً طراحی و ساخت گلنرده توسط افراد آهنگر انجام می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با وضعیت مالی که افراد اقدام به ساختمان سازی می کنند، قادر به سفارش درب و پنجره فرفورژه با گلنرده طرح دار و زیبا خواهند بود.

سفارش بهترین گلنرده

با توجه به نوع فضای استفاده و سلیقه اشخاص، گزینه‌های مختلفی برای طرح گلنرده فرفورژه وجود دارد که به زیبایی و کاربری آن اضافه می‌کند. گروه تولیدی ایران فرفورژه در طول سال ها فعالیت در این حوزه، توانسته اند زیبایی خاصی به فضای بیرونی ساختمان ببخشند و نصب فرفورژه و گلنرده در طرح های شیک، می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند. برخی از طرح‌های گلنرده عبارتند از:

  • مستطیلی: گلنرده‌ مستطیلی شکل برای استفاده در فرفورژه‌های درب و پنجره‌ها مناسب هستند. آن‌ها به شکل مستطیلی یا مربعی با الگوهای مختلفی ساخته می‌شوند.
  • دایره‌ای: انواع گلنرده‌ دایره‌ای نیز برای استفاده در فرفورژه‌ها مناسب هستند و می توانند از یک الگوی خاص استفاده نمایند.
  • موجدار: گلنرده‌های با الگوی موجدار در طراحی انواع فرفورژه مورد استفاده قرار گرفته می شود. این طرح‌ها به شکل موجدار یا خطوط منظم و متناوب ساخته می‌شوند. این چنین می توان محصولات متنوعی را طراحی و در محل مورد نظر نصب کنند.
  • طرح‌های خاص: علاوه بر این، گلنرده فرفورژه ممکن است با طرح‌های خاص و دلخواه سفارشی ساخته شود که شامل طرح‌های هندسی، نقش‌ها و حتی تصاویر زیبا مانند گل، حیوانات و ... باشد.

جهت سفارش انواع فرفورژه و گلنرده با دوام می توانید با گروه تولیدی ایران فرفورژه آدرین تماس بگیرید.

ایران فرفورژه 

آدرس : تهران-جاده ساوه- سه راه آدران- شهرک صنعتی زواره ای خیابان دهم- نبش رو به روی آدران بتن پلاک12

ایمیل: iranferforge@gmail.com

شماره موبایل: 09121723400-09122991797

شماره تماس : 56588004 الی 5

https://telegram.me/iranferforge1

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 93
نمایش همه
علاقه مندی ها ()