هود صنعتی دستگاه مکنده ای است که هوای داخل اتاق را به داخل دستگاه کشیده و به سمت بیرون هدایت می نماید. همان طور که می دانیم  سیستم تهویه در محیط بسیار مهم بوده و در انتخاب آن باید دقت بالایی داشته باشیم. با انتخاب درست دستگاه های تهویه هوا، کانال کشی اصولی و سایر موارد مرتبط با آن می توان تهویه ی هوا را در محیط به خوبی اجرا نمود. بنابراین مهم ترین بخش در سیستم های تهویه هود صنعتی است که نقش اساسی دارد. هود صنعتی در انواع و ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شود. در صورت استفاده از هود صنعتی مناسب ، دریافت آلاینده و انتقال آن به بیرون از محیط انجام می گیرد.

هود صنعتی رستوران

هود صنعتی رستوران از انواع هود صنعتی که در رستوران ها، تهیه غذا و کترینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که می دانیم در رستوران ها دود و گرمای زیادی تولید می شود و تهویه ی هوای رستوران بسیار مهم و ضروری است و در این محیط ها ، نیاز به استفاده از هودی پر قدرت است بنابراین هود صنعتی رستوران به شکل ویژه ای طراحی می شود  تا بتواند تهویه ی مناسب را ایجاد کند.

هود صنعتی چیست؟

 به طور کلی هود ها در انواع هود خانگی و هود صنعتی تقسیم بندی می شوند که هود های صنعتی در ابعاد و اندازه های بزرگ هستند تا تهویه ی مناسبی را برای محیط های صنعتی داشته باشند. در هود صنعتی معمولا فن در خارج از سیستم قرار گرفته و هوای آلوده از طریق دهانه ی هود صنعتی به داخل کشیده شده و پس از عبور از کانال کشی به بیرون راه می یابد.

شرکت تهران دما خدمات طراحی و ساخت هود صنعتی را با بهترین کیفیت و به شکل کاملا اصولی ارائه می دهد. برای سفارش هود صنعتی رستوران و سایر انواع هود ها با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید.

مجموعۀ تهران دما

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   02166173302

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 299
نمایش همه
علاقه مندی ها ()