شستشوی نمای ساختمان به روش های مختلف قابل اجرا می باشد و ما قصد داریم در این مقاله با جزئیات بیشتر بدان بپردازیم. عمدتاً در فرآیند شستشوی نما می توانند از شیوه هایی همچون فشار آب، خیساندن و بخار آب استفاده نمایند. عمدتاً شستشو با آب به عنوان کم خطرترین روش برای  شستشوی نمای ساختمان  انتخاب می گردد، لیکن تنها برای برخی نماها می تواند کاربردی باشد. به عنوان مثال شستشوی نمای ساختمان با مصالح صیقلی که خط و خش ممکن است صدمات جدی به نما وارد کند، تنها استفاده از آب، دستمال و تی می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. گروه کار در ارتفاع نماروز با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات کار در ارتفاع و همچنین رعایت نکات ایمنی و پرسنل حرفه ای، قادر به نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما و اجرای شستشوی نمای ساختمان می باشند.

شستشوی نمای ساختمان با طناب و رعایت نکات ایمنی

البته جهت شستشوی نمای ساختمان با مصالح غیر صیقلی، می توان از تکنیک های شستشو با فشار آب استفاده نمود. در چنین روش هایی آب با فشار متفاوت بر روی سطوح نما پاشیده می شود. برخی از مواقع برای پاک کردن لکه های چربی از مواد شویندۀ ارگانیک غیر یونی استفاده می گردد. با توجه به تنوع مصالحی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند، کارشناس مربوطه بایستی تمام جوانب را سنجیده سپس مناسب ترین روش را برای شستشوی نمای ساختمان استفاده نمایند.

در همین راستا، متناسب با موقعیت های مختلف، تلاش بر این دارند تا بهترین روش را برای نماشویی ساختمان انتخاب نمایند. شستشوی نمای ساختمان با طناب نسبت به روش های دیگر، راحت تر است. اکثر مجریانی که کارهای مرتبط به نمای ساختمان انجام می دهند، ابتدا به وضعیت نمای ساختمان می پردازند. بدین وسیله بتوانند بهترین شیوه را برای شستشوی نمای ساختمان انتخاب نمایند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و سفارش نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما و شستشوی نمای ساختمان می توانید به گروه ساختمانی نماروز مراجعه نمائید.

شستشوی نمای ساختمان در راستای نظافت و بهتر دیده شدن محیط بیرون صورت می پذیرد. با نماشویی می توان هر گونه آلودگی و ذرات گرد و غبار را از روی سطوح نما از بین برد. وجود چنین آلودگی، زیبایی نمای ساختمان را تحت تأثیر خود قرار می دهد. بدین ترتیب، جهت محاسبۀ هزینۀ  خدمات شستشوی نمای ساختمان بایستی تمام جوانب کار را سنجیده و به نوعی روش و میزان حجم سطوح آلوده را در نظر بگیرید. عملیات شستشوی نمای ساختمان با طناب، داربست، کلایمر و ... قابل انجام می باشد. گروه کار در ارتفاع نماروز با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات، توانسته اند مناسب ترین روش را برای انجام شستشوی نمای ساختمان انتخاب نمایند.

افزایش طول عمر نما با شستشوی نمای ساختمان

عمدتاً اجرای شستشوی نمای ساختمان با طناب بیشتر از سوی کارفرمایان مورد استقبال قرار گرفته می شود چون امکان دسترسی به قسمت های مختلف نما برای فرد راحت تر می باشد. این در حالی است که در برخی از مواقع، تنها با استفاده از داربست می توان عملیات شستشوی نمای ساختمان را انجام داد. در نتیجه متناسب با موقعیت های مختلف، بایستی روش مناسبی را برای انجام شستشوی نمای ساختمان استفاده نمایند. اگر به موقع و در فواصل زمانی اندک اقدام به شستشوی نمای ساختمان نمائید، میزان جرم و رسوب بوجود آمده بر روی سطوح کاهش می یابد. بدین وسیله شاهد کاهش هزینۀ شستشوی نمای ساختمان خواهیم بود.

با نماشویی به موقع نمای ساختمان می توان، طول عمر نمای ساختمان را بیشتر نمائید. اگر به دنبال حفظ نمای ساختمان هستید، می توانید نسبت به پاکسازی کامل نما اقدام نمائید. روش های متفاوتی در نماشویی ساختمان وجود دارد که تکنسین مربوطه متناسب با نوع مصالحی که در نما به کار برده می شوند، انتخاب می گردد. عمدتاً از روش های مختلفی منجمله شستشو با آب، شستشو با دستگاه واترجت و شستشو با دستگاه سند بلاست استفاده می شود. در صورت تمایل به خدمات نماشویی  و شستشوی نمای ساختمان مسکونی، تجاری و اداری می توانید با کارشناسان فنی گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید.

   گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()