امروزه کاسه روشویی یکی از ضروریات و کاربردی ترین لوازمی است که در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع کاسه روشویی و نکات انتخاب این محصول آشنا سازیم. با توجه به اینکه در طول روز از سرویس بهداشتی بیشتر استفاده می شود، طراحی دکوراسیون این قسمت و نوع وسایلی که مورد استفاده قرار گرفته می شوند، از سوی مالک ساختمان حائز اهمیت می باشد. چندین سال است که شاهد افزایش تنوع روشویی در بازار هستیم و این مسئله باعث گردد تا افراد راحت تر از گذشته بتوانند این محصول مورد پسند خود را تهیه نمایند. جهت خرید  کاسه روشویی در سبک های شیک امروزی می توانید به فروشگاه علائدین مراجعه نمائید.

معرفی انواع کاسه روشویی

هم اکنون توسط تولید کنندگان، شاهد طراحی و ساخت کاسه روشویی و  سینک ظرفشویی گرانیتی در طرح های متنوع و شیک هستیم. بدین ترتیب افرادی که قصد تجهیز نمودن فضای دکوراسیون سرویس بهداشتی را به کاسه و کابین روشویی دارند، می توانند با در نظر گرفتن موارد ذیل، بهترین محصول را خریداری نمایند :

  • متراژ سرویس بهداشتی
  • جنس کاسه روشویی
  • ابعاد و طرح کاسه
  • قیمت محصول

از جمله مدل های رایج کاسه روشویی می توان به کابینتی، سنگی، پایه دار، ثابت، کاسه ای، دیواری و همچنین توکار اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید نسبت به خرید کاسه روشویی مورد دلخواهتان اقدام نمائید. کاسه روشویی مدل کابینتی از جمله پرطرفدار ترین محصولاتی است که از زیبایی و تنوع مدل برخوردار می باشد. به طور کلی جهت ساخت کاسه روشویی از متریال متفاوت استفاده می شود، که عبارتند از :

  • سنگ
  • سرامیک
  • چینی
  • چوب
  • شیشه

جهت مشاهدۀ و خرید سینک ظرفشویی گرانیتی و کاسه روشویی و سفارش بهترین محصول متناسب با سلیقۀ شخصی اتان می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

کاسه روشویی از اجزای اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب می گردد. ضمن آنکه امکان قرار دادن کاسه روشویی در سرویس های بهداشتی مشترک حمام و دستشویی نیز وجود دارد. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی می توانید اقدام به خرید کاسه روشویی در طرح های متنوع و شیک نمائید. با انتخاب نوع مناسب، برای مدت زمان طولانی می توانید از مزایای آن بهره مند گردید. اگر به مراکز فروش تجهیزات ساختمان مرتبط به سرویس بهداشتی مراجعه نموده باشید، با تنوع سنگ روشویی از نظر جنس، مدل و رنگبندی رو به رو خواهید شد. فروشگاه علائدین متناسب با نیاز بازار توانسته اند طرح های متنوعی از کاسه روشویی را تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند.

نکات مهم خرید بهترین کاسه روشویی

تفاوت قابل توجه میان محصولات کاسه روشویی، علاوه بر مبحث جنس، طرح آن می باشد. در واقع فروش کاسه روشویی از نظر نحوۀ قراردهی، در دسته بندی پایه دار، دیواری و یا کابینتی قرار گرفته می شود. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی و فضای خالی که در دکوراسیون سرویس بهداشتی دارید، می توانید نسبت به انتخاب مدل کاسه روشویی تصمیم بگیرید. هر کدام از آنها دارای یک سری مزایا و معایب می باشند که افراد بایستی توجه و دقت کافی نسبت به این موضوع داشته باشند.

نحوۀ نصب، ابعاد، کیفیت جنس و قیمت از جمله موارد کلیدی هستند که خریداران، هنگام مشاهدۀ مدل های متنوع کاسه روشویی بایستی بدان توجه کنند. هم اکنون در سطح بازار امکان خرید کاسه روشویی در طرح های چینی، سرامیکی، سنگی و کابینتی برای علاقه مندان فراهم می باشد. بدین ترتیب متناسب با سرمایه ای که در اختیار دارید، می توانید نسبت به خرید کاسه روشویی ارزان و یا گران قیمت اقدام نمائید. از مهمترین مزایای خرید کاسه روشویی دیواری می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع آن اشاره نمود. بنابراین با بررسی تمام جوانب کار، به سهولت می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی علائدین اقدام به خرید بهترین کاسه روشویی،  سینک ظرفشویی گرانیتی و کابینت روشویی و سایر تجهیزات ساختمانی نمائید.

فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328      

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926         

موبایل: 09121505053             

 تلگرام: 09121505053             

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 315
نمایش همه
علاقه مندی ها ()