در این مقاله، به معرفی ژل میکروسیلیس و موارد کاربرد آن می پردازیم. ژل میکروسیلیس با عنوان مکمل بتن شناخته می شود و از جمله مهمترین افزودنی های موجود در صنعت بتن سازی محسوب می گردد. تولید ژل میکروسیلیس به صورت ذرات ریز با قطر 0.1 میکرونی صورت می پذیرد و به عنوان ماده سیمانی در بتن شناخته می شود. علت به کارگیری و خرید ژل میکروسیلیس، کاهش نفوذپذیری بتن می باشد. چنین ترکیباتی حین فرآیند تولید آلیاژهای فروسیلیس در کوره های مخصوص تولید می شوند و سازگاری کامل با محیط زیست دارند. هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه به عنوان تولید کننده و فروشندگان مواد افزودنی بتن، توانسته اند امکان خرید پودر ضد سایش و ژل میکروسیلیس را با قیمت مناسب و کیفیت بالا فراهم آورند.

دلایل خرید ژل میکروسیلیس

ژل میکروسیلیکا بر پایۀ روانسازهای بتن ساخته می شود. بدین ترتیب در اجرای پروژه های ساختمان سازی، جهت آماده سازی متریال بتن مورد استفاده قرار گرفته می شود. در شرایط آب و هوایی مختلف، استفاده از مواد افزودنی همچون ژل میکروسیلیس، راهکار مناسبی برای افزایش مقاومت و پایداری بتن به شمار می رود. افزودن دوده سیلیس و الیاف پلی پروپیلن در ساختار ژل میکروسیلیس، می تواند خواص این ماده را تقویت کند.

فروش ژل میکروسیلیس و پودر ضد سایش در بسته بندی مشخص انجام می پذیرد و متناسب با میزان مصارفی که در پروژه های ساختمان سازی دارید، می توانید این نوع محصول را تهیه نمائید. خرید ژل میکروسیلیس در صنعت بتن سازی، موجب افزایش مقاومت بتن و همچنین بهبود خواص مکانیکی و پایداری آنها می شود. مکمل بتن، ژل بتن و ژل میکروسیلیکا از اسامی دیگر ژل میکروسیلیس به شمار می روند که می توانید جهت تهیۀ بتن خریداری نمائید. اگر خواستار خرید پودر ضد سایش ، ژل میکروسیلیس و سایر افزودنی های بتن و مواد پلیمری ساختمان هستید، می توانید با هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه تماس حاصل فرمائید. سپس با آسودگی خاطر می توانید محصولات با کیفیت و اورجینال تهیه نمائید.

ژل میکروسیلیس در دسته بندی مواد افزودنی بتن قرار گرفته می شود و نقش اساسی بر روی نتیجۀ کیفیت بتن دارد. فروش ژل میکروسیلیس توسط برخی از مراکزی که در حوزۀ تولید و یا فروش مواد افزودنی فعالیت دارند، صورت می پذیرد. ژل میکروسیلیکا از اسامی دیگر این نوع ماده محسوب می گردد و حاوی پودر میکروسیلیس، مواد فوق روان کننده پلی کربوکسیلات بتن، الیاف بتن، آب و سایر افزودنی های مجاز می باشند. از ویژگی های شاخص ژل میکروسیلیس می توان به افزایش مقاومت و آب بندی بتن اشاره نمود. در ضمن با خرید ژل میکروسیلیس و به کارگیری آن در فرآیند تولید بتن، شرایط مناسبی برای افزایش روانی و تأثیرپذیری بتن مهیا می شود.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان مواد افزودنی بتن، توانسته اند در لیست محصولات خود، امکان خرید ژل میکروسیلیس را برای مجریان پروژه های عمرانی، راهسازی و ساختمان سازی فراهم آورند.

مزایای ژل میکروسیلیس

در این بخش شما را با مزایا و مهمترین ویژگی های ژل میکروسیلیس آشنا می سازیم. بدین ترتیب با آگاهی بیشتر می توانید این محصول را در مواقع لزوم خریداری نمائید. مزایای ژل میکروسیلیس عبارتند از :

  • کاهش نفوذپذیری بتن
  • افزایش مقاومت فشاری بتن
  • کاهش میزان نسبت آب به سیمان
  • افزایش دوام ناشی از مقاوت الکتریکی بالا
  • افزایش مقاومت در برابر مواد خوردگی
  • افزایش مقاومت ناشی از کاهش نفوذپذیری بتن

زمان استفاده و به نوعی، افزودن ژل میکروسیلیس، حین فرآیند بتن سازی و یا پس از ساخت بتن صورت می پذیرد. قیمت ژل میکروسیلیس بر اساس کیفیت و میزان وزن بسته بندی تعیین می گردد. البته ممکن است یک سری عوامل دیگری بر روی قیمت چنین محصولاتی تأثیرگذار باشد و بدین ترتیب توصیه بر این داریم که تمام جوانب پیش رو را سنجیده، سپس از طریق هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه، اقدام به خرید آب بند 2 جزئی پلیمری و ژل میکروسیلیس نمائید.

 هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()