مجتمع تولیدی پلیمری بسپار به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان در حوزۀ تجهیزات ساختمانی، توانسته اند موفق به تولید قالب جایگزین یونولیت با عرض های متفاوت گردند. بدین ترتیب صنایع ساختمان سازی، می توانند متناسب با نوع پروژه ساختمانی که قصد اجرای آن را دارند، اقدام به خرید قالب جایگزین یونولیت فلزی و یا پلاستیکی نمایند. با پیشرفت تکنولوژی بستر برای طراحی و تولید قالب جایگزین یونولیت بوجود آمد. یک دلیل اصلی در خصوص جایگزینی قالب به جای یونولیت وجود دارد، که در ادامۀ پست ما را همراهی کنید تا بیشتر از این موضوع مهم مطلع گردید.

مشخصات قالب جایگزین یونولیت استاندارد

مجتمع تولیدی پلیمری بسپار دارای سابقۀ طولانی در صنعت ساخت تجهیزات ساختمانی می باشند. این چنین امکان خرید انواع قالب جایگزین یونولیت را برای پیمانکاران در حوزۀ ساختمان سازی فراهم نموده اند. با توجه به اینکه بافت یونولیت دارای قابلیت اشتعال زایی می باشد. هنگام آتش سوزی، می تواند عامل مستقیم برای انتقال آتش به سقف گردد و این چنین می تواند باعث سُست شدن سازه ها گردد.

در همین راستا، نظام مهندسی به کارگیری یونولیت در اجرای پروژه های ساختمان سازی را تأیید نمی کنند. بدین ترتیب مهندسین توانستند با بررسی تمام جوانب کار، قالب جایگزین یونولیت را طراحی نموده و از مزایای آن در اجرای پروژه های ساختمانی استفاده نمایند. فروش قالب جایگزین یونولیت توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

با توجه به مطالب مذکور، قیمت قالب جایگزین یونولیت مبتنی بر جنس و ابعاد تعیین می گردد. در نتیجه متناسب با نیازی که در صنعت ساختمان سازی احساس می شود، می توان مناسب ترین نوع قالب را انتخاب نموده و از مزایای آن بهره گرفت. وزن قالب، نحوۀ باز و بسته کردن قالب ها، شیوۀ حمل و نقل یا جا به جایی قالب ها و روش جدا کردن بتن از قالب از موارد مهمی هستند که هنگام خرید قالب جایگزین یونولیت بایستی در نظر گرفته شوند.

  تجهیزات ساختمانی 

آدرس : تهران - کیلومتر 20 جاده مخصوص کرج

ایمیل: info@tajhizatsakhtemani.com

تلفن دفتر مرکزی:

02147626240

مشاوره 24 ساعته:

 09124710115

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 325
نمایش همه
علاقه مندی ها ()