دریچه هوا یکی از بخش های مهم تهویه هوا می باشد. زمانی که سیستم های هوارسانی و هواساز اجرا شود، دریچه هوا یکی از بخش های مهم آن خواهد بود بنابراین این قطعه نقش مهمی در ساختمان دارد. دریچه هوا در پایان سیستم تهویه هوا می باشد که به انتهای انشعاب کانال ها متصل می شود. دریچه هوا در انواع جنس ها و شکل های مختلف طراحی و ساخته شده است به همین جهت برای خرید دریچه هوا باید با انواع آن آشنایی داشته باشید و مدل مناسبی را انتخاب کنید.

انواع دریچه هوا از نظر جنس

دریچه هوا در محیط های مختلف اعم از مسکونی، تجاری، اداری و... مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا دریچه هوا به صورت چهارگوش است اما شکل های مختلفی از دریچه وجود دارد. دریچه هوا از جنس های مختلفی ساخته می شود. با توجه به شرایط آب  و هوایی و شرایط محیط مورد نظر می توان از دریچه هوا در جنس های آلومینیوم، پلاستیک ، فلز و چوب استفاده کرد.

شرکت تهران دما یکی از مراکز معتبر فروش دریچه هوا است که انواع دریچه هوا با کیفیت را ارائه می نماید. برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت تهران دما مراجعه نموده و با همکاران ما تماس بگیرید.

انواع دریچه هوا از نظر عملکرد

دریچه هوا شامل انواع مختلف است و با توجه به نیاز باید خرید دریچه هوا را در نوع مناسب انجام داد. انواع دریچه هوا عبارتند از: دریچه هوای برگشت، دریچه هوای رفت، دریچه دو طرفه هوا، دریچه یکطرفه هوا، دریچه هوا قابل تنظیم، دریچه جت اسپرت، دریچه کروی، دریچه هوا فن کویل، دریچه هوای خورشیدی، دریچه هوا آلومینومی مشبک، دریچه هوا گرد، دریچه هوا تایلی، دریچه هوا نما

شرکت تهران دما فروش عایق الاستومری و دریچه هوا در انواع مدل ها و سایز بندی را با بهترین قیمت ارائه می کند. برای خرید دریچه هوا به سایت تهران دما مراجعه کنید.

شرکت تهران دما

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   02166173302

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()