آلاچیق فلزی از جمله اقداماتی است که به منظور کاربری بهتر از یک فضای باز صورت می گیرد. بدون شک در فضاهای سبز سازه های آلاچیق فلزی و چوبی را ملاحظه نمائید. این مقاله را به ویژگی های آلاچیق فلزی اختصاص دادیم و اینکه متناسب با محیط های مختلف می توان فضایی سرپوشیده تهیه نمود. آلاچیق های فلزی نسبت به دیگر متریال دارای برتری بیشتری است که می توان به انعطاف پذیری بالای آنها اشاره نمود. علت استقبال از ساخت  آلاچیق فلزی ، این است که بتوان سایه و نشیمنگاه مناسبی را محوطه های باز بوجود آورد. آراز سقف دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ ارائه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق فلزی و انواع سقف شیروانی با متریال با کیفیت می باشند.

اجرای انواع آلاچیق فلزی در طرح های مدرن و مجلل

امروزه آلاچیق ها در طرح های متنوع و شیک اجرا می شوند که علاوه بر کاربری خاص آن، جلوۀ زیبایی به فضای محوطه می بخشد. عمدتاً هدف از ساخت آلاچیق فلزی، ایجاد مکانی مسقف برای دورهمی می باشد که بتوان در برابر تابش مستقیم نور خورشید، بارش باران و برف ایمن بود. چوب و فلز از جمله متریال اصلی هستند که جهت اجرای آلاچیق به کار برده می شوند. با توجه به دوام بالایی که متریال فلزی دارد، ساخت آلاچیق فلزی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. بسیاری از افراد در محوطۀ ویلا و یا ساختمان های مسکونی و تجاری تمایل دارند، فضای مسقفی را برای دروهمی ها ایجاد نمایند. بدین ترتیب آلاچیق فلزی می تواند بهترین راهکار برای شما محسوب شود.

مجموعۀ آراز سقف دارای متخصصین اجرایی است که توانسته اند با کمی اصلاح، طرح های متنوعی از  اجرای آلاچیق فلزی  را با متریال مرغوب پیاده سازی نمایند. اجرای نورپردازی، نصب آبنما و محوطه سازی فضای سبز در کنار اجرای آلاچیق فلزی می تواند فضایی فرح بخش در محوطۀ باز فراهم آورند.

آراز سقف 

شماره های تماس

09124464920

02155317489

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 374
نمایش همه
علاقه مندی ها ()