داربست فلزی با عنوان داربست و همچنین سکوی پیش آماده نیز شناخته می شود. سکوهای داربست فلزی در قسمت خارجی یک سازه نصب می شود تا بدین وسیله بتوان دسترسی به قسمت بیرونی ساختمان پیدا نمود. همانطور که می دانید جهت دسترسی به طبقات بالای ساختمان، به راحتی می توان از راه پله ها استفاده نمود ولی متأسفانه برای تکمیل ساخت نمای ساختمان نیاز به نصب داربست فلزی است. نصب این سازه به عنوان سکو عمل می کند و جایگاه مناسبی برای تردد کارگران را فراهم نموده و فرد می تواند مصالح ساختمانی را بر روی نما نصب نماید.

شرکت داربست دلتا از جمله مراکز توزیع کنندۀ داربست های فلزی در منطقۀ تهران می باشد. بدین ترتیب شرکت های مختلف می توانند جهت تأمین داربست مورد نیاز خود، با این مجموعه تماس حاصل فرمایند.

موارد نصب داربست فلزی

در مطالب ابتدایی به مصارف عمدۀ نصب داربست فلزی پرداختیم و اینکه داربست راهکار مناسبی برای دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان می باشد. به طور کلی جهت نصب و جداسازی داربست به دیواره های ساختمان از ماشین آلات جرثقیل و یا بالابر استفاده می شود.

داربست فلزی متشکل از اجزاء و قطعات مختلفی است که در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند و یک سازۀ مستحکم را می توان ساخت. همانطور که می دانید جهت تهیۀ داربست فلزی، می توانید آنها را خریداری نموده و یا اجاره نمائید. عمدتاً قیمت اجاره داربست فلزی به صورت ماهیانه محاسبه می شود که البته بستگی به سیاست کاری ارائه دهندۀ خدمات بستگی خواهد داشت.

حجم داربست، ارتفاع داربست، محل نصب داربست فلزی، نوع مهاری خور داربست، تغییر فواصل داربست و نوع کاربری که جهت نصب داربست فلزی در نظر دارید، از جمله موارد مهم هستند که تأثیر مستقیم بر روی محاسبۀ هزینه های نصب داربست خواهد داشت.

برای هماهنگی و کسب اطلاعات تکمیلی می توانید با مجموعۀ داربست دلتا تماس حاصل فرمائید.

داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 796
نمایش همه
علاقه مندی ها ()