پوشاندن درز انقطاع نما عنوان این مقاله می باشد و ما قصد داریم شما را با این موضوع مهم در حوزۀ ساخت و ساز و دریافت خدمات ساختمانی آشنا سازیم، پس همراه ما باشید تا با اهداف پوشاندن درز انقطاع نما و همچنین نحوۀ  پوشاندن درز انقطاع نما ساختمان آشنا شوید. در امور ساخت و ساز بر اساس قوانین ساختمانی، پیمانکار موظف به رعایت حفظ فواصل 20 سانتی میان دو ساختمان می باشند. به عبارتی هدف از رعایت این حد فاصل، عدم تجدید وزن ساختمان ها بر یکدیگر می باشد. بدین ترتیب در زمان وقوع زلزله، فضای کافی جهت لرزش ساختمان ها وجود دارد و وزن اضافی و بیش از اندازۀ ساختمان به ساختمان همجوار وارد نمی شود.

گروه نماروز از ابتدا که فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است، همواره در تلاش بوده که سطح خدمات دهی مجموعۀ خود را ارتقاع ببخشد. در همین راستا با جذب کارگران فعال و توانمند، قادر به ارائه هر گونه خدمات ساختمانی در ارتفاع همچون پوشاندن درز انقطاع نما با طناب می باشند.

پوشاندن درز انقطاع نما با بهترین مصالح ساختمانی

با توجه به اهمیت خالی بودن فضای درز انقطاع و اینکه نباید به هیچ عنوان با موادی پُر نگردد. از این رو باید مصالح ساختمانی مناسب جهت ارائه خدمات پوشاندن درز انقطاع نما در نظر گرفته شود.

به طور کلی نوع مصالح ساختمانی که جهت پوشاندن درز انقطاع نما مورد استفاده قرار گرفته می شوند، در دسته بندی مصالح ساختمانی نامناسب و مناسب تقسیم بندی می شوند. آجر، سنگی، توری از جمله مصالح ساختمانی نامناسب جهت انجام پوشاندن درز انقطاع نمای ساختمان محسوب می شوند چون باعث از بین رفتن خاصیت درز انقطاع می شود.

بدین ترتیب استفاده از پروفیل های لاستیک دار و آلومینیومی برش دار مصارف حرفه ای در حوزۀ خدمات پوشاندن درز انقطاع دارند.

جهت سفارش اجرای پوشاندن درز انقطاع نما ساختمان و خدمات نقاشی نما می توانید از تجربیات گروه نماروز استفاده نمائید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()