نصب داربست در اجرای پروژه های ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده سازۀ داربست می توان به قسمت های مختلف نمای ساختمان دسترسی پیدا کرد. در واقع اجرای کار فنی و نصب مصالح ساختمانی در نمای ساختمان، تنها به کمک نصب داربست امکان پذیر خواهد بود. کارهای ساختمانی مرمت نمای ساختمان نیز به واسطۀ داربست قابل پیاده سازی می باشد. علاوه بر آنکه برای نصب تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد نیز بهترین راهکار برای دسترسی به مکان مورد نظر، استفاده از خدمات نصب داربست است. به طور کلی نصب داربست به دو متریال اصلی چون چوب و فلز صورت می گیرد. هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ساختاری نسبت به یکدیگر می باشند.

جهت خرید و نصب داربست می توانید با مرکز خدمات دهی شرکت داربست دلتا تماس بگیرید. این مجموعه به صورت تخصصی در عرصۀ خدمات داربست در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان ادامه می دهد و می توانند اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهند.

نصب داربست فلزی

نصب داربست فلزی از محبوبیت بالایی برخوردار است چون مستحکم بوده و به سهولت می توان آن را به کمک کارگران مبتدی مونتاژ نمود. ستون داربست، لوله های سرتاسری افقی، لوله های زیر تخته ای، شمع مایل، لوله های مهار، قید دیواره درگاهی، قید، دستک های افقی داربست یا همان لوله های عرضی، میله شکاف دار اتصال، پایه مهار، اتصالات برای ایجاد پل زیر سقف، بست پله ای داربست و صفحه پله، پل، بست راست گوشه، بست لوله زیر تخته ای، بست گردان، بست بوشی، بست خاردار، مهار انتهایی، صفحه زیرستون، پایه قابل تنظیم و توپی های پلاستیکی از جمله انواع ابزارآلات مورد نیاز جهت نصب داربست فلزی محسوب می شوند.

فرآیند نصب داربست با اینکه توسط کارگران مبتدی قابل اجرا می باشد ولی نیاز به یک سری نکات مهم دارد که در نظر گرفتن آنها توسط یک نصاب مجرب رعایت می شود و می تواند باعث کاهش زمان نصب داربست فلزی شود.

برای نصب داربست یا همان برپایی داربست نیاز به رعایت نکات مهمی است که در ادامۀ مقاله بدان اشاره می کنیم:

  • عدم استفاده از آجرهای آزاد یا لایی
  • چیدمان تخته های سکوی داربست به صورت کیپ با یکدیگر
  • قرار گرفتن ستون های داربست بر روی یک پایۀ مستحکم
  • رعایت فاصلۀ استاندارد میان لوله های زیرتخته بر اساس میزان ضخامت تخته ها
  • عدم افزایش 4 برابری میزان هم پوشانی انتهای تخته های سکو روی لوله زیر تخته ای
  • 6 متر، حداقل میزان پهنا برای سکو جهت ایستاندن کارگران جهت قرار دادن مصالح ساختمانی، می بایست 0.85 متر باشد
  • استفاده از تخته پنجه جهت اجرای سکوهایی با ارتفاع بیش از 2 متر و عمق آن در بالاترین سطح فوقانی حداقل 200 میل در نظر گرفته می شود.

جهت انجام نصب اصولی داربست می توانید از تجربیات گروه خدماتی شرکت داربست دلتا استفاده نمائید.

هزینۀ نصب داربست

هزینۀ نصب داربست به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به ابعاد سازۀ ساختمانی، جنس داربست فلزی و نحوۀ پیاده سازی و نصب آن اشاره نمود. داربست جزء یکی از سازه های اصلی است که هنگام اجرای پروژه های ساختمان سازی، مرمت سازه های قدیمی و همچنین نصب تابلوهای تبلیغاتی و بنر از مزایای نصب داربست فلزی استفاده می شود.

قیمت فروش داربست  ارزان است. البته ارتباط مستقیم با ارتفاع سازۀ ساختمانی و حجم لوله و اتصالات به کار رفته در اجرای داربست خواهد داشت. همواره جهت دریافت خدمات نصب داربست استاندارد نیاز مشورت با افراد مجرب و ماهر است که اطلاعات دقیقی از نحوۀ اجرای چنین پروژه هایی داشته باشند.

شرکت داربست دلتا دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ خدمات دهی فروش و نصب داربست فلزی بر روی سازه های ساختمان با قیمت ارزان می باشد.

 

شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 671
نمایش همه
علاقه مندی ها ()