انواع روش های شستشوی نمای ساختمان :

همه ما به خوب یمی دانیم که از متریال ها و مصالح ساختمانی متنوعی برای ساخت هر یک از ساختمان ها استفاده می شود. برای اینکه آن مصالح به خوبی شسته شوند باید تنها مواد شوینده ای مورد استفاده قرار بگیرد که به آنها آسیب وارد نسازد. بنابراین برای شستشوی نمای ساختمان  ها در ابتدا باید به خوبی متریال هایی که در آن ساختمان به کار رفته شده است را مورد بررسی قرار دهید.

به طور مثال باید بدانید آن دسته از نماهایی که کامپوزیت می باشند نباید با مواد اسیدی شستشو داده شوند. کارشناسان و متخصصانی که در نماروز فعالیت می کنند به خوبی با این موارد آشنایی دارند و می دانند که باید چگونه  شستشوی نمای ساختمان ها را انجام دهند. برخی از روش های مهمی که نماروز برای شستشو دادن نماهای ساختمانی به کار می برد عبارت است از :

  1. نماشویی با داربست :

در برخی از شرایطی که دسترسی به ساختمان و پشت بام آسان نباشد باید از این روش  شستشوی نمای ساختمان استفاده شود. برخی از ساختمان ها هستند که شیروانی دارند و یا پیشامدگی زیادی روی تاج و یا پیشانی آنها وجود دارد. در این روش تنها راهکاری که می توانید به کار بگیرید استفاده از داربست می باشد. متخصصان نماروز به خوبی با قوانین این روش آشنا می باشند و می توانند در کمترین زمان با استفاده از داربست نما را شستشو دهند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در مورد این روش وجود دارد و شما باید از آن آگاهی داشته باشید این است که هزینه نصب آن بیشتر از هزینه نصب با طناب می باشد. در واقع آن دسته از تجهیزاتی که در این روش  شستشوی نمای ساختمان به کار برده می شود بیشتر از طناب است، به همین دلیل نماروز هزینه بیشتری را نسبت به روش با طناب از شما دریافت می کند.

  1. نماشویی با کلایمر :

کلایمر یکی از وسیله هایی می باشد که کارکرد آن شبیه به بالابر است. امروزه انواع کلایمرها را در نمونه های متنوع که در سراسر دنیا وجود دارند می توانید مشاهده کنید و خریداری نمایید. البته که برای خرید این کلاسمرها شما نیازی نیست اقدام کنید و شرکت هایی که  شستشوی نمای ساختمان ها را انجام می دهند آنها را خریداری می نمایند. کلایمرها انواع مختلفی دارند که یکی از انها دستی و دیگری اتوماتیک می باشد. نماروز انواع این کلایمرها را برای  شستشوی نمای ساختمان مورد استفاده قرار می دهد. این دستگاه دو پایه داره که این دو پایه خرپا بخش اصلی اش می باشد. دو عدد سبد هم درون آن وجود دارد. وزنه های سنگینی درون این سبدها قرار داده اند تا از واژگونی کلایمر جلوگیری کنند. اپراتوری که درون این سبدها  شستشوی نمای ساختمان را انجام می دهد به راحتی می تواند آن را کنترل کند تا واژگون نشود. متخصصان نماروز به راحتی این وسیله مربوط به  شستشوی نمای ساختمان را نصب کرده و از آن استفاده می کنند. برای اطلاع از  اجرای نقاشی نما به سایت مراجعه کنید.

  1. نماشویی با تی های تلسکوپی :

این تی ها از آنجایی که یک دسته بلند دارند به نام تی های تلسکوپی شناخته می شوند. متخصصان نماروز برای  شستشوی نمای ساختمان به راحتی قادر هستند که طول این تی ها را کاهش و یا افزایش دهند. به قیمت پایینی دسته این تی ها یک شلنگ وصل شده که آن را به دستگاه پمپ وصل می نمایند. مواد شوینده و آب از درون این شلنگ به درون تی می رسد تا به بهترین نحو ممکن شستشوی نما انجام شود. با توجه به وارداتی بودن این محصول باید بدانید که نماروز هزینه زیادی را برای خریداری آن پرداخت می کند و کارشناسان نماروز هم از آن برای شستشوی ترمینال ها و فرودگاه ها استفاده می نمایند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()