پوشاندن درز انقطاع برای ممانعت از گسترش آلودگی و تجمع حشرات موذی در این فضای خالی صورت می گیرد. به طور کلی بر اساس مقررات ملی ساختمان باید بین ساختمان های مرتفع باید فضای خالی در حدود 20 سانت در نظر گرفته شود، تا بتواند از میزان ارتعاشات ضعیف ساختمان ها به یکدیگر جلوگیری کنند. بنابراین برای پوشاندن درز انقطاع نباید از مصالح ساختمانی نامناسب استفاده شود و این مسئله می تواند درز انقطاع در نظر گرفته شده را خنثی کند. چرا که هدف از پوشاندن درز انقطاع در ساختمان، مقابله از تحمیل وزن ساختمان به املاک مجاور می باشد که مرتبط با زمان نشست ساختمان در زمان وقایع طبیعی زلزله می باشد.

گروه نماروز به دلیل نوع فعالیت کاری که مرتبط با ساختمان انجام می دهد، با در اختیار داشتن کلیۀ امکانات، قادر به ارائه خدمات پوشاندن درز انقطاع با بهترین مصالح ساختمانی و تجهیزات ایمنی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان فنی این مجموعه تماس بگیرید.

معرفی مصالح ساختمانی مناسب برای پوشاندن درز انقطاع

در ادامۀ مقاله قصد معرفی برخی از مصالح ساختمانی نامناسب و مناسب را برای اجرای پوشاندن درز انقطاع داریم، تا اطلاعات بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشید. به طور کلی نوع مصالح ساختمانی که برای این کار در نظر گرفته می شود، باید ماندگاری بالا داشته باشد. البته قابلیت اجرا بر روی کلیۀ سطوح و آب بندی را داشته باشد. به طور کلی نوع مصالح ساختمانی که برای پوشاندن در انقطاع مورد استفاده قرار گرفته می شود، در سه طبقه بندی نامناسب، معمولی و حرفه ای تقسیم می شود.

آجر، سنگ، سیمان و مواردی از این قبیل به دلیل پوشانندگی کاملی که ایجاد می کند باعث پُر شدن فضا و از بین رفتن ماهیت درز انقطاع می شود و به همین دلیل از جمله مصالح ساختمانی نا مناسب محسوب می شود.

یونولیت و فوم های پر کننده از به دلیل ماهیتی که دارد، از استحکام پایین در برابر اشعۀ uv و همچنین شرایط نامساعد آب و هوایی برخوردار می باشد. از این رو این نوع مصالح ساختمانی نیز برای پوشاندن درز انقطاع توصیه نمی شود.

تور نیز به دلیل ساختاری که دارد، ماهیت پوشانندگی کامل درز انقطاع را ندارد و به عنوان مصالح ساختمانی نامناسب به حساب می آید. پروفیل آلومینیومی برش دار و لاستیک دار از جمله مصالح ساختمانی محسوب می شود که تمام ویژگی های لازم برای مصلاح ساختمانی مناسب را برای پوشش کامل و بدون نقص فضای درز انقطاع را دارد. این نوع مصالح ساختمانی از مقاومت بالا برخوردار است و پس از ایجاد ارتعاشات ناشی از زمین لرزه، ماهیت خود را حفظ می کند. خدمات شستشوی نمای ساختمان توسط این مجموعه انجام می گیرد.

علاوه بر این نوع مصالح ساختمانی، از ورقه های پلی کربنات و گالوانیزه نیز می توان برای اجرای پوشاندن درز انقطاع استفاده نمود. این نوع مصالح ساختمانی به دلیل وزن سبکی که دارد، فشار زیادی به ساختمان تحمیل نمی کند و ماندگاری بالا در برابر شرایط محیطی دارد. به طور کلی می توانید با قیمت ارزان از مزایای این نوع مصالح ساختمانی برای پوشش سطوح درز انقطاع استفاده نمود. گروه نماروز با در اختیار داشتن امکانات لازم قادر به اجرای درز انقطاع ساختمان با طناب و سایر تجهیزات کار در ارتفاع می باشد.

قیمت پوشاندن درز انقطاع

قیمت پوشاندن درز انقطاع با نوع مصالح ساختمانی و همچنین متراژ درز انقطاع بستگی دارد. با توجه به معرفی مصالح ساختمانی مناسب برای انجام درز انقطاع، قیمت پوشاندن درز انقطاع با ورق های گالوانیزه ارزان تر از پروفیل لاستیکی و یا آلومینیومی می باشد. در صورت نیاز به انجام پوشاندن درز انقطاع ساختمان می توانید از تجربیات کارشناسان گروه نماروز استفاده نمائید چون این مجموعه دارای امکانات لازم برای ارائه چنین خدماتی با نازلترین قیمت می باشد.

 

  گروه نماروز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 631
نمایش همه
علاقه مندی ها ()