قیمت میلگرد به عوامل متعددی بستگی دارد که در این مقاله قصد اشاره به برخی از این موضوعات خواهیم داشت. علاوه بر آنکه کاربرد میلگرد برای چه مصارفی می باشد و خرید و فروش میلگرد بر چه اساسی صورت می گیرد. میلگرد از مهمترین قطعاتی است که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کاربرد اصلی میلگرد برای مقاوم سازی سازه های ساختمان می باشد. با توجه به اهمیت کاربرد این قطعه در فرایند ساخت و ساز،  قیمت میلگرد در بازار آهن بسیار حائز اهمیت می باشد. با بهره گیری از میلگرد می توان سازۀ اسکلت بندی ساختمان را مقام سازی نمود و انعطاف پذیری بالایی برای اسکلت بندی ساختمان فراهم می شود.

شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران به صورت تخصصی در زمینۀ تأمین و فروش انواع میلگرد در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با وجود نوسانات بازار و عدم ثبات آن شرح نام محصولاتی که عرضه می کند را برای سهولت در خرید شما در وب سایت رسمی خود در معرض دید مشتریان قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش میزان آهن تماس بگیرید.

عوامل مهم تعیین قیمت میلگرد

پارامترهای متعددی وجود دارد که تأثیر مستقیم بر روی قیمت فروش میلگرد دارد و در نظر گرفتن آنها برای افراد بسیار حائز اهمیت است و پیش از خرید از ضرورت بالایی برخوردار است.

مدل، نوع، سایز، حالت و برند میلگرد از مهمترین عوامل تعیین کنندۀ قیمت هر کیلو میلگرد می باشد. بنابراین افرادی که به صورت تخصصی در زمینۀ خرید و فروش میلگرد و یا ساخت و ساز فعالیت دارند، متناسب با نوع کاربری که از میلگرد دارند، این کالا را خریداری می کنند. با توجه به کاربردی که میلگرد در امور ساختمان سازی و عمرانی دارد، قیمت میلگرد نیز تأثیر مستقیم بر روی هزینۀ ساخت و ساز خواهد داشت و این مسئله به صورت جدی بر روی تأمین کنندگان مصالح ساختمان اهمیت دارد.

به دلیل عدم نظارت دولت و دستگاه های مربوطه بر فروش آهن آلات، امروزه با نوسانات قیمت میلگرد روبرو هستیم و این مسئله بی ثبات شدن بازار را باعث شده است. از گذشته تا کنون همواره تلاش می شود بر میزان کیفیت مصالح ساختمانی بیفزاید.

کاربرد میلگرد در بتن برای افزایش استقامت سازۀ بتنی است. میلگرد به نوعی میلۀ فولادی اطلاق می شود که در سایزهای مختلف تولید شده و برای امور بتن ریزی به کار برده می شوند. امروزه برای افزایش استقامت سازه های ساختمانی از بتن استفاده می شود و با اینکه از مقاومت بالایی برخوردار است ولی در برابر مقاومت زیاد در برابر نیروهای کششی و چرخشی ندارد و این مسئله موجب به کارگیری میله های میلگرد در سازه های بتنی شده است و سازه های بتنی را در برابر نیروهای کششی مستحکم نگه می دارد.

شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران از همان ابتدا در حوزۀ فروش انواع مصالح ساختمانی آهن آلات چون انواع میلگرد، محصولات مفتولی، تیرآهن، قوطی یا پروفیل، نبشی و غیره در تهران فعالیت می کند. برای آگاهی از قیمت میلگرد و   قیمت پروفیل و سایر آهن آلات می توانید با مرکز فروش مجموعه تماس بگیرید.

تنوع ساخت میلگرد بسیار است و سه دسته بندی اصلی میلگرد ساده، میلگرد آجدار و میلگرد کلاف عرضه می شوند. البته از نظر طول، قطر و جنس متفاوت از یکدیگر تقسیم بندی می شوند.

میلگرد اروپایی، میلگرد فولاد کربن دار، میلگرد گالوانیزه، اپوکسی پوشش داده شده و میلگرد فایبرگلاس پلیمر و ضد زنگ از جمله انواع میلگرد رایج در امور ساخت و ساز محسوب می شوند. بدین صورت قیمت میلگردها متفاوت از یکدیگر مشخص می شوند.

برای اطلاع دقیق از قیمت آنلاین انواع میلگرد رایج در سطح بازار، می توانید با شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران تماس بگیرید.

 شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران 

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 793
نمایش همه
علاقه مندی ها ()