هدف از اجرای آب بندی بتن و مزایای آن

نفود آب در سازه های بتنی باعث سُست شدن سازه می شود و کلیۀ زحماتی که برای ساخت سازه به کار برده شده است، تحت شعاع قرار گرفته می شود. لذا اجرای آب بندی بتن طی مراحل مختلفی صورت می گیرد و پس از اتمام کار آب بندی بتن ، از نظر عدم نفوذ آب به داخل سازۀ بتنی، مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود.

آب بندی بتن به روش های مختلفی چون عایق اکریلیک تک  و دو جزئی، استفاده از مواد افزودنی نانو، مواد پودر پلیمری و دو جزئی، ملات آنی گیر، عایق پلی اورتان، استفاده از نفوذگرها، عایق لاستومری و ... قابل پیاده سازی می باشد متناسب با نوع سازه و حجم بتن، مناسب ترین روش آب بندی بتن انتخاب می شود.

نفوذ آب در داخل سازه های بتنی به مرور زمان موجب سُست شدن بنا می شود و این مسئله عمر مفید سازه را کاهش می دهد و تأثیر منفی بر روی طول عمر سازه خواهد داشت. همانطور که می دانید بتن از مهمترین مصالح ساختمانی است که در اکثر سازه های ساختمانی قابل مشاهده می باشد و بنای اصلی پل، سد، استخرها و غیره از بتن تشکیل می شود. همچنین آب بندی بتن به زیبایی و یکنواخت ساختن بتن کمک می کند.

برای سفارش افزودنی های بتن و یا اجرای آب بندی بتن می توانید با کارشناسان فنی هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه تماس بگیرید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ اجرای آب بندی بتن و کفسازی بتن و مواردی از این قبیل فعالیت می کند.

آب بندی بتن از دیگر خدمات صنعتی است که در حوزۀ ساخت و ساز پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه کاربرد سازه های بتنی در ساختمان سازی و پروژه های عمرانی چون پل سازی، سدسازی، احداث بزرگراه و غیره به وفور مشاهده می شود. استفاده از بتن به دلیل ویژگی های ساختاری که دارد، مورد استقبال مهندسین عمران قرار گرفته است و باعث دوام سازه می شود. مهمترین فرآیند برای بتن سازی، مرحلۀ آب بندی بتن است که از اهمیت بالایی برخوردار است و با استفاده از روش های مختلف این مرحله را انجام می دهند. اجرای آب بندی بتن از حساسیت بالایی برخوردار است و با دقت بیشتری این فرآیند اجرا می شود چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر سازه خواهد داشت.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه، چندین سال است که توانسته با تأمین نیروی فنی و متخصص در حوزۀ اجرای پروژه های عمرانی، موفق به انجام خدمات ساختمانی و صنعتی چون طراحی بتن خاص، عایق کاری سطوح، اجرای انواع کفپوش بتنی و اپوکسی و همچنین فروش افزودنی های بتن در تهران و شهرستان ها می باشد.

انجام آب بندی بتن با نازلترین قیمت

قیمت آب بندی بتن و کاشت میلگرد و برش بتن به عوامل متعددی چون حجم بتن و نوع مواد افزودنی بستگی دارد. از روش های مختلف برای اجرای آب بندی بتن استفاده می شود چون از نظر قیمت و کاربرد متفاوت از یکدیگر اجرا می شوند. آب بندی بتن با مواد افزودنی از جمله پرکاربردترین روش های اجرای عملی این کار می باشد چون از استحکام بالایی برخوردار است و از مواد ضد آب یا همان واترپروف به کار برده می شود.

زمان افزودن مواد به بتن نیاز به نظر کارشناسی دارد و مهندسین عمرانی بر حسب نیاز، مناسب ترین روش را برای انجام آب بندی بتن انتخاب می کنند که از نظر اقتصادی و همچنین کارایی بسیار کاربردی باشد. با فرآیند آب بندی بتن می توان به میزان قابل توجهی از آسیب پذیری سازۀ بتنی جلوگیری نمود.  

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه با برخوارداری از کارشناسان مجرب و علم لازم در خصوص کاربرد و اجرای آب بندی بتن، قادر به پاسخگویی نیاز شما در این حوزه می باشد.

 

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 898
نمایش همه
علاقه مندی ها ()