کاغذ دیواری سه بعدی از جدیدترین محصولات دکوراسیون داخلی و زیرمجموعه انواع کاغذ دیواری و پوستر دیواری می باشد که در اشکال و طرح های سه بعدی و منظم طراحی و چاپ می شود و از آن اغلب در برخی از قسمت های ساختمان استفاده می شود، تا بتوان به راحتی کار طراحی دیوارها و دکوراسیون را به پایان رساند. این دیوارپوش های جذاب و سه بعدی را می توان در طراحی های مختلف مدرن، کلاسیک، اسپرت و غیره برای برخی از دیوارهای داخلی ساختمان انتخاب کرده و مورد استفاده قرار داد، به عنوان مثال می توان به انواع  کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون، کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب و غیره اشاره کرد، که در انتخاب و خرید آن ها باید مطابق با سبک و سیاق طراحی و دیزاین ساختمان و همین طور هارمونی رنگ ها عمل نمود.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

جذابیت بصری محیط، بزرگنمایی فضا، جلب توجه مخاطبان، سهولت نصب، قابلیت شست و شو  و عمق بخشیدن به محیط از جمله ویژگی های مثبت کاغذ دیواری 3D در دکوراسیون های مختلف اداری و مسکونی است، که امروزه با استقبال بسیار زیادی از جانب شرکت های طراحی و مشتریان مواجه شده، و رفته رفته به یکی از ارکان طراحی داخلی مبدل شده است. قیمت کاغذ دیواری سه بعدی در مقایسه با مزایای بیشمار آن بسیار ارزان و مقرون به صرفه است، از مهمترین عوامل تأثیر گذار در زیبایی و کیفیت این روکش های سه بعدی نوع متریال مصرفی و کیفیت چاپ تصاویر و تفکیک رنگ ها در آن ها می باشد. این محصولات را می توان در طرح ها و ابعاد سفارشی با گرافیک بالا از طریق مجموعه های معتبر طراحی و چاپ پوستر دیواری سفارش داد و در کوتاه ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت تحویل گرفت.

اصول انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی

انتخاب درست متریال تزئینی در دکوراسیون ساختمان اهمیت بسیار بالایی دارد، و از مهمترین اصول انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی می توان به تناسب مفهومی و هارمونی رنگ آن با دیگر اجزاء و اثاثیه منزل اشاره کرد، در برخی موارد هم می توان از طرح های مفهومی و انتزاعی استفاده کرد، البته در بیشتر موارد خصوصا در دکوراسیون های اداری استفاده از انواع کاغذ دیواری سه بعدی مرتبط با لوگوی شرکت و نوع کسب و کار تأثیر بیشتری بر محیط می گذارد و پرستیژ کاری سازمان را در نزد مشتریان بالاتر می برد. کیفیت و قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی بسته به اصول و کیفیت چاپ آن ها متغییر می باشد، این روکش های زیبای سه بعدی را می توان در کیفیت های وینیل، نانو، PVC، مخملی، بافت دار با الیاف طبیعی و غیره سفارش داد و خریداری نمود، که در برابر عوامل محیطی همچون شست و شو، خراش، اشعه UV و غیره از درجه مقاومت قابل قبولی برخوردار هستند. متقاضیان خرید کاغذ دیواری باکیفیت و ارزان قیمت بهتر است به مراکز معتبر واردات و فروش این محصولات مراجعه نمایند و انواع کاغذ دیواری سه بعدی را با مناسب ترین قیمت بازار و به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی

فروش آنلاین کاغذ دیواری سه بعدی در مجموعه معتبر و محبوب دکورآفیس در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی و همین طور در طرح های اختصاصی با مناسب ترین قیمت انجام       می شود، این مرکز معتبر با سالها فعالیت در واردات و  فروش کاغذ دیواری سه بعدی و همین طور دیگر وسایل و تجهیزات تزئینات داخلی ساختمان توانسته رضایت و اعتماد خریدران را جلب نماید. متقاضیان خرید کاغذ دیواری سه بعدی باکیفیت و مناسب با مراجعه با سایت دکورآفیس می توانند به راحتی در میان انواع طرح های آماده و سفارشی مناسب ترین و بهترین آن ها را انتخاب کرده و سفارش دهند. ارسال فوری و مطمئن کالا، قیمت مناسب و گارانتی اصالت کالا از جمله خدماتی است که این مرکز معتبر در اختیار متقاضیان خود قرار می دهد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 657
نمایش همه
علاقه مندی ها ()