سبک های طراحی دکوراسیون اداری
اگر بخواهیم اساسی ترین پارامترها را در دکوراسیون اداری دسته بندی کنیم به سه عنصر اصلی رنگ ها، مبلمان و سبک طراحی برمی خوریم که تمامی اصول طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان در آن ها نهادینه شده است. سبک های طراحی دکوراسیون اداری مانند دیگر سبک های معماری داخلی ساختمان به منظور چینش صحیح اجزاء، بهینه سازی فضا، جذابیت محل کار، کاربردی تر کردن محیط و نظم بخشیدن به ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند و هر کدام از آن ها معمولا از عناصر طبیعت، تاریخ و تمدن کشورها، ادیان، آداب و سوم و جغرافیای جهان الهام گرفته شده است و مشتریان با توجه به سلیقه و بودجه خود می توانند نمونه ای از این طرح ها را انتخاب کرده و سفارش دهند. دکوراسیون اداری کلاسیک یا دکوراسیون اداری لاکچری و شیک، دکوراسیون اداری مدرن، روستیک، سنتی، هنری و غیره را می توان در شمار انواع سبک های طراحی و دکوراسیون داخلی ساختمان قرار داد، که دکوراتورها با توجه به سلیقه مشتریان، بودجه پروژه و نوع مشاغل بهترین آن ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه استفاده از انواع دکوراسیون اداری لاکچری در بین بیشتر مشاغل جای خود را باز کرده است، این سبک از طراحی زیبایی بسیار خیره کننده ای دارد و معمولا در ساختمان هایی با مساحت بالا اجرا می شود، استفاده از وسایل دست ساز و چوبی و متریال گران بها و لاکچری سبب شده قیمت دکوراسیون اداری کلاسیک نسبت به دیگر سبک های طراحی افزایش پیدا کند، و در مقایسه با دکوراسیون اداری مدرن طرفداران کمتری داشته باشد، زیرا در سبک مدرن معمولا از تابلوها و متریال مختلف و خلاقانه استفاده می شود که قیمتی سبیار مناسب دارند.
نکات کلیدی در دکوراسیون اداری
از مهمترین نکات کلیدی در دکوراسیون اداری که معمولا به صورت حرفه ای و جامع مورد بررسی قرار می گیرد، تا با استفاده از آن ها بتوان یک فضای اداری، آموزشی، تجاری و خدماتی را به صورت عمومی یا خصوصی طراحی نمود و توجه بازدیدکنندگان را جلب کرد می توان به نحوه طراحی باز یا بسته که در این صورت از نظرات مشتریان استفاده می شود، زیرا برخی از افراد تمایل دارند در یک محیط خصوصی و آرام کار کنند و برخی دیگر از پویایی محیط کار لذت می برند، مورد بعدی که دکوراتورها در دکوراسیون اداری به آن می پردازند، رعایت اصول ارگونومیک می باشد، زیرا کارمندان ساعات بسیار زیادی را در پشت میز خود به ارائه خدمات می پردازند که باید با استفاده از مبلمان اداری شیک و مناسب مانع خستگی و کسالت در آن ها شد، نور پردازی صحیح، استفاده از رنگ های مناسب و هماهنگ با محیط، انتخاب کاغذ دیواری و پارکت های هماهنگ، قاب هایی مرتبط با نوع فعالیت مشاغل برای خصوصی سازی برند ، ایجاد انبار و جاهای اضافی برای نگهداری مدارک، آرشیو و بایگانی از دیگر مواردی است که باید در اجرای دکوراسیون اداری مد نظر قرار داد. امروزه برای افزایش راندمان کاری کارمندان و زیبایی بیشتر محیط خصوص در دکوراسیون اداری مدرن و شیک معمولا از انواع گیاهان تزئینی استفاده می شود، که آرامش و زیبایی طبیعت را به دفاتر کاری می آورد، و انرژی های خوبی به این مشاغل می دهد.برای اطلاع از طراحی دکوراسیون اداری در شمال تهران به سایت مراجعه کنید.
اجرای دکوراسیون اداری ارزان قیمت
گروه معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا سالهاست که با ارائه بهترین و به روز ترین خدمات معماری در تمامی زمینه ها از قبیل طراحی نما، محوطه سازی، روف گاردن، بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون اداری ارزان قیمت و باکیفیت توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید و در شمار مجرب ترین شرکت های معماری قرار بگیرد. متقاضیان استفاده از انواع خدمات دکوراسیون اداری حرفه ای و شیک با مراجعه به وب سایت اینترنتی هیرادانا می توانند پس از مشاهده چندی از نمونه کارهای این مرکز باسابقه و معتبر و کسب اطلاعات کافی در زمینه های طراحی و دکوراسیون به راحتی و با خیالی آسوده پروژه های خود را به این مرکز بسپارند.
شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا
شماره همراه : 09125754921
شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم
شماره تماس : 22172068 22172069
ایمیل: info@hiradana.com
شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 شماره تماس : 04433437314 09141409561
و سایر شهرهای کشور ایران عزیز
از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید