تعویض شیشه نمای ساختمان یکی دیگر از خدمات قابل توجه از سوی گروه های ارائه دهندۀ خدمات ساختمانی است. با توجه به افزایش سازه های ساختمانی که در آن از شیشه های مختلف استفاده می شود، امکان بروز حادثه و شکسته شدن و ایجاد ترک برای شیشه وجود دارد. لذا با افزایش ارتفاع سازه های ساختمانی، باید از مجموعه های ویژه ای برای دریافت خدمات  تعویض شیشه نمای ساختمان بهره گیرید. امروزه فرآوری شیشه دچار تغییر و تحول گشته، که منجر به تولید انواع شیشه با دوام و یکپارچه شده است که امکان استفاده از آنها را در نمای ساختمان میسر ساخته است.  

از مهمترین ویژگی نمای ساختمان می توان به انسجام آن اشاره نمود. در واقع به دلیل افزایش ارتفاع ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری شیشه ها نباید به راحتی شکسته شوند و صدماتی برای عابرین پیاده داشته باشد. لذا هنگام مشاهدۀ کوچک ترین ترک خوردگی بر روی سطح شیشه باید نسبت به تعویض شیشه های نمای ساختمان اقدام نمائید.

خدمات تعویض شیشه نمای ساختمان

ارائه خدمات تعویض شیشه نمای ساختمان توسط افراد متخصص و کارگروه ساختمانی صورت می گیرد. برای نمای ساختمان از شیشه های مقاوم چون شیشه های فریم لس، شیشه کرتن وال و شیشه اسپایدر استفاده می شود چون از استحکام بالایی برخوردار می باشند.

عوامل مختلفی بر روی خرد شدن شیشه های نمای ساختمان تأثیر می گذارد که می توان به ضربه شدید، ایجاد سرما و گرما و تغییر دما، عدم قاب بندی درست و عدم استفاده از ریگلاژ، بوجود آمدن کوچک ترین شکستگی در زوایای شیشه و عدم اتصال صحیح قاب اشاره نمود. بنابراین منجر به خرد شدن شیشه نمای ساختمان می شود. لذا پیش از شکستگی کامل شیشه باید نسبت به تعویض شیشه های نمای ساختمان اقدام نمود.

عموماً اجرای تعویض شیشه نمای ساختمان از بیرون صورت می گیرد. بنابراین باید از تکنسین های فنی در امور ارائه خدمات نمای ساختمان استفاده شود. برای اجرای چنین کاری نیاز به ابزارآلات و تجهیزات خاصی است و افراد با در اختیار داشتن چنین متریال و مهارت فنی قادر به تعویض شیشه نمای ساختمان با طناب و یا استفاده از بالابر و یا استفاده از داربست می باشند.

اجرای عملیات تعویض شیشه در نمای ساختمان به تنهایی صورت نمی گیرد و نیاز به حداقل دو نفر برای اجرای این کار دارد، تا بتوانند با سرعت عمل بالایی تعویض شیشه را به درستی انجام دهند. برای اطلاع از خدمات نماشویی به سایت مراجعه کنید. 

تعویض شیشه نمای فریم لس

تعویض شیشه نمای فریم لس ساختمان نیاز به رعایت یک سری نکات کلیدی و تکنیک دارد. بنابراین مجری تعویض شیشه نمای ساختمان باید شناخت دقیقی نسبت به نحوۀ چگونگی نصب شیشه فریم لس و کرتین وال داشته باشد که بتواند به طور دقیق و نقصانی آن را بر روی قاب مخصوص شیشه پیاده سازی نماید.

با افزایش ارتفاع ساختمان ها، اکثر مردم نیاز به بهره مندی از گرما و تابش نور خورشید در طول روز دارند، تا بدین وسیله بتوانند انرژی مثبت پیرامون خود را بهبود ببخشند. از این رو استفاده از شیشه در نمای ساختمان، تحولی بزرگ در طراحی سازه های معماری بوجود آورده است. به این ترتیب طراحی نمای شیشه برای ساختمان ها علاوه بر زیبایی، رسیدگی به آن را دشوار ساخته است و نیاز به نیروی فنی متخصص دارد. لذا برای انجام تعویض شیشه نمای ساختمان نیز باید از افراد فنی کمک گرفته شود که عایق بندی و قالب گذاری شیشه به درستی و با دقت بالا صورت گیرد.

قیمت اجرای تعویض شیشه نمای ساختمان به تعداد، ابعاد و نوع شیشه نمای ساختمان بستگی دارد.

گروه نما روز به عنوان مجری خدمات نمای ساختمان های بزرگ و کوچک در تهران فعالیت می کند و با استفاده از تجهیزات پیشرفته توانایی ارائه خدمات تعویض شیشه نمای ساختمان را به بهترین شکل ممکن دارد.

 گروه نما روز

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()