نحوه آموزش تعمیر کولرگازی در آموزشگاه های فنی:

آموزشگاه های بسیار زیادی هستند که به آموزش تعمیر کولرگازی و نصب کولر گازی می ‌پردازند. همان طور که می دانید کولر گازی یا اسپلیت یکی از سیستم های مورد استفاده در منازل و ساختمان های اداری و مکان های دیگری می باشد. به دلیل سیستم سرمایش بسیار قوی که کولر های گازی دارند و مزیت های بیشتری که نسبت به سیستم های قدیمی دارند، باعث شده است که استفاده از کولر های گازی نسبت به کولر های آبی و پنکه ها بیشتر شده و به همین دلیل مراکز بسیاری هستند که به فروش کولر های گازی و اسپلیت ها می پردازند. همان طور که می دانید با خرید هر نوع برندی در داخل کشور ما باید برای نصب کولر های گازی به افراد متخصص در این زمینه اعتماد کرد تا بتواند به درستی به نصب کردن ‌کولر بپردازد. نصب انواع کولر گازی با برند های مختلف قاعده و قوانین خود را داشته و هر برندی برحسب مدل و کیفیت خود به گونه خاصی نصب می شود. به همین دلیل افرادی که در این زمینه متخصص هستند می ‌توانند انواع کولر های گازی با برند های مختلفی را نصب کنند. ضمن این که این افراد قادر هستند به تعمیر کردن و تعویض قطعات مختلف آن ها بپردازند. چنین افرادی ممکن است به صورت تجربی به فراگیری اطلاعات در مورد کولر گازی پرداخته باشند و یا این که ممکن است آموزش تعمیر کولرگازی و نصب آن را در آموزشگاه های مختلفی گذرانده باشند. آموزش تعمیر کولرگازی و آموزش نصب کولر گاز دارای نکات و سر فصل های بسیار زیادی است که هر کدام از آن ها در آموزشگاه های مربوطه آموزش داده می ‌شوند. به همین دلیل افراد متخصص در زمینه تعمیر و نصب کولر گازی می ‌توانند انواع کولر گازی با برند های متفاوت و کیفیت های گوناگون را تعمیر و نصب نمایند.

 سایر نکات در مورد آموزش تعمیر کولرگازی:

همان طور که گفته شد آموزشگاه های مختلفی هستند که به صورت عملی، تئوری و به طور کلی ابعاد مختلف، اطلاعات تعمیر و نصب کولر گازی را در اختیار فرد آموزش دیده قرار خواهند داد تا این فرد بتواند در حیطه شغلی خود در آینده هر گونه مشکلات مربوط به کولر گازی و یا موارد نصب را به درستی انجام دهد. در آموزشگاه هایی که به آموزش تعمیر کولرگازی می ‌پردازند طی یک دوره کوتاه مدت همه آموزش های مربوط به نصب و تعمیر کردن کولر گازی، آشنایی با قطعات مختلف کولر گازی، قطعات الکتریکی اسپلیت، متصل کردن به دیوار، ایجاد جایگاه درست برای کولر گازی و بسیاری از مسائل دیگر را آموزش خواهند داد. مهمترین نکته ‌ای که در آموزش دادن تعمیر کولر گازی بسیار مهم است سلامتی و یا تست و عیب یابی اسپلیت می‌ باشد. مهم بودن از این جهت که برای عیب یابی کردن یک دستگاه همه قطعات آن آموزش داده می ‌شود و فرد به صورت کلی در مورد قطعات ریز و درشت دستگاه و عملکرد هر کدام از قطعات اطلاع داشته و در صورت عدم کارکرد یک قطعه می تواند آن را عیب یابی کرده و به تعمیر آن بپردازد. برای اطلاع از دوره آموزش جوشکاری به سایت مراجعه کنید.

در آموزش‌ های تعمیر کولر گازی باید برند مختلفی را در نظر گرفته و قطعات و کارکرد آن در نظر گرفته شود. مثلاً اسپلیت ها با برند های ال جی، توشیبا، سامسونگ و بسیاری از برند های خارجی و ایرانی دیگر وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای سیستم های مختلفی می باشند. فناوری اینورتر در کولر های گازی بسیار مهم بوده و در آموزشگاه ها کولر های گازی اینورتر دار بسیار مورد بحث قرار خواهد گرفت. برد کولر گازی از مهمترین قطعات داخل این کولر ها می باشد و مانند مغز آن ها عمل خواهد کرد. به همین دلیل تعمیر برد و یا تعویض قطعات ریز و درشت آن که در حوزه تعمیرات الکتریکی می باشد بسیار مهم خواهد بود.

جهت ارتباط با آموزشگاه دما صنعت با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمائید:

تلفن:66928505-66928464-021

فکس: 66928452-021

همراه: 09196400916

تلگرام : 09196400916

آدرس: میدان انقلاب - خیابان جمالزاده شمالی- نبش بلوار کشاورز- پلاک 125 واحد 10 (خارج از محدوده طرح ترافیک)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 735
نمایش همه
علاقه مندی ها ()