پارکت از مشهورترین محصولات کفپوش است که مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. در دنیای امروز، خرید و فروش پارکت ضد آب برای بهبود نمای دکوراسیون، به نوعی ضرورت محسوب می شود. کفپوش پارکت به دلیل زیبایی منحصربه فرد، راحتی، نرمی و استحکام بالا مورد پسند عموم می باشد و به وفور می توانید در طراحی سبک های مختلف دکوراسیون داخلی مشاهده نمائید.برای اطلاع از قیمت خرید پارکت به سایت مراجعه نمایید.

خرید پارکت با دوام

خرید پارکت با دوام، به عنوان اولین ماژول در نظر گرفته می شود چون در خرید پارکت با کیفیت، استحکام و طول عمر به عنوان مهمترین فاکتور در نظر گرفته می شود. بنابراین زمان خرید هر نوع پارکت چوبی و یا پارکت لمینت، این مشخصه را در کنار ضد آب بودن در نظر داشته باشید.

اگر بخواهیم به طور مختصر در رابطه با ساختار انواع پارکت صحبت نمائیم، می توانیم ذکر کنیم که پارکت چوبی متشکل از چوب درختان می باشد ولی پارکت لمینت از چهار لایۀ اصلی پوشش محافظتی ضد آب، لایۀ طرح، کلیک و مغز فشرده اچ دی اف تشکیل شده است.

بنابراین این تفاسیر، می توانید متناسب با میزان بودجۀ مالی و سبک دکوراسیون، خرید بهترین پارکت لوکس را داشته باشید که سازگاری خود را با نمای دکوراسیون کلاسیک و یا مدرن حفظ نماید.برای خرید و فروش پارکت یونیک از طریق لینک اقدام نمایید. 

عموماً میزان ضخامت پارکت های لمینت میان 8 تا 12 میل می باشد که در صورت تمایل شخصی، می توانید خرید پارکت سفارشی را نیز داشته باشید که دارای ابعاد مورد دلخواه شما باشد. در ضمن دسته بندی پارکت های لمینت از نظر دانسیتۀ استاندارد، به 5 دسته بندی AC1 تا AC5 تقسیم بندی می شود. هرچه میزان دانسیته بیشتر باشد، به تناسب قادر به تحمل فشار بالای تردد افراد می باشد.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری، تأمین کنندۀ انواع لوازم کفپوش از جمله انواع پارکت مدرن و کلاسیک می باشد که انواع پارکت برند ایرانی را نیز با کیفیت منحصربفرد و قیمت ارزان به فروش می رساند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 847
نمایش همه
علاقه مندی ها ()