بازسازی یکی از بهترین راه حل هایی است که در آن می توان دکوراسیون داخلی ساختمان را تعمیر و تزئین نمود. همانطور که می دانید با گذشت زمان، عمر سازه افزایش پیدا می کند که در نتیجۀ آن لوازم دکوراسیون فرسوده و مستهلک می شود که نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد. به همین دلیل با استفاده از تکنیک های بازسازی ساختمان ، می توان به صورت هوشمندانه تغییرات فنی و زیبایی متعددی را در طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد نمود که دلنشین و در عین حال کاربردی باشد.

طراحی و اجرای بازسازی انواع ساختمان

طراحی و اجرای بازسازی انواع ساختمان، توسط شرکت های فنی و مهندسی معمار صورت می گیرد که تخصص حرفه ای و آکادمیک در این زمینه دارند. چنین شرکت طراحی داخلی با استفاده از مهندسان تحصیلکرده، طرح های خلاقانه و فنی را می توانند در طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان و ویلا پیاده سازی نمایند که زیبایی فوق العاده ای را در نمای داخلی و خارجی ساختمان خلق نمایند. امروزه توجه به مسئله بازسازی ویلا و آپارتمان بیش از گذشته رونق یافته است و مورد توجه مالکان و مستأجران قرار گرفته است چون بر تنوع تجهیزات دکوراتیو افزوده شده است.

نورپردازی باغ، نورپردازی سالن پذیرایی، نورپردازی نمای خارجی ساختمان، طراحی دکوراسیون آشپزخانه، طراحی و اجرای فضای استخر، طراحی پتبنه و نقاشی های دکوراتیو بر روی دیوار و سقف، اجرای گجبری های زیبا و متنوع بر روی دیوار و سقف، طراحی و ایجاد محوطه سازی به همراه روف گاردن، نصب درب و پنجره های یو پی وی سی و ... نمونه های متنوعی است که در راستانی نوسازی و بازسازی خانه می توان به مرحله اجرا رساند و خانه لوکس و زیبایی را ایجاد نمود.

شرکت دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان نیلوفر صفرزاده، مفتخر است که از ابتدای فعالیت خود، در حوزۀ ارائه خدمات بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ویلا و آپارتمان خدمات ارائه می دهد.

آدرس: تهران شهرک غرب - روبروی میلاد نور - برج ستین طبقه 5 واحد 28

تلفن همراه: 09122828127  -  09120120715

تلفن ثابت: 86176140-021  -  86175047-021

تلفکس: 761715047 - 021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()