کابینت هایگلاس از جدیدترین محصولات کابینت آشپزخانه است که مورد استقبال خیلی از افراد در سراسر جهان پیدا کرده است و دارای یکسری ویژگی های اختصاصی می باشد. با خرید کابینت آشپزخانه هایگلاس می توانید نمای دکوراسیون داخلی آشپزخانه را مدرن و لاکچری طراحی کنید که بسیار شکیل و جذاب جلوه نماید.

خرید کابینت هایگلاس

خرید کابینت هایگلاس ، متناسب با شکل ظاهری که این نوع کابینت آشپزخانه دارد، چشمگیر و مدرن به نظر می رسد و به راحتی می توان برای اکثر نماهای دکوراسیون مدرن و حتی کلاسیک به کار برد. نصب انواع کابینت هایگلاس همانند دیگر انواع کابینت آشپزخانه بسیار ساده می باشد، ضمن آنکه شامل طراحی خاص و منحصربفرد می باشد. استفاده از پوشش هایگلاس براق و مات، می توان انواع کابینت آشپزخانه هایگلاس مات و کابینت هایگلاس براق را بر روی دیوار آشپزخانه مشاهده نمود که جذابیت خیره کننده ای را برای بیننده به نمایش می گذارد.

خرید و فروش کابینت هایگلاس در سراسر کشور، علاقه مندان خاص خود را دارد و نمای ویژه ای را به نمای دکوراسیون آشپزخانه می بخشد. امروزه انواع کابینت هایگلاس بدون دستگیره و یا کابینت هایگلاس دستگیره فشاری یا مگنتی را می توان مشاهده نمود که زیبایی خاصی به نمای کلی کابینت آشپزخانه می بخشد. برای خرید کابینت ارزان از طریق لینک اقدام کنید.

همچنین مشخصۀ اکثر کابینت های آشپزخانه هایگلاس براق است که به راحتی می توان با دستمال مرطوب، کثیفی سطوح را مرتفع ساخت.

قیمت خرید کابینت هایگلاس

قیمت خرید کابینت هایگلاس با توجه به اندازه و کیفیت روکش هایگلاس مشخص می گردد. با توجه به توان مالی خود می توانید از سبک های مختلف کابینت های آشپزخانه هایگلاس مات و براق استفاده نمائید و جلوۀ نمای دکوراسیون آشپزخانه را امروزی و لاکچری طراحی نمائید.

فروشگاه اینترنتی آکاژو دیزاین با تلاش مداوم، از ابتدای فعالیت خود، توانسته خدمات طراحی و نصب انواع کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک را همچون کابینت آشپزخانه هایگلاس لاکچری را به مشتریان خود عرضه نماید.

آدرس : سعادت آباد، سرو شرقی، پلاک ۳۹

آدرس کارگاه: شهرزیبا، خیابان احمد کاشانی، ورودی همت غرب، کوچه ۱۲ متری اسلامی، پلاک ۹۷

شماره تماس : ۵۷ ۹۲ ۸۸۰۷ ۰۲۱

شماره تماس : ۵۲ ۱۲ ۸۲۵ ۰۹۱۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 667
نمایش همه
علاقه مندی ها ()