آشنایی با مش ساختمانى

مش ساختمانی یک توری فلزی است که از استحکام بالایی برخوردار است. برای ساخت این توری باید چندین میلگرد را که در فاصله‌های مشخصی قرار گرفته‌اند به هم جوش داد و یک شبکه‌ی فلزی را تشکیل داد. ضخامت و قطر این میله‌ها با توجه به کاربرد و محل استفاده‌ی آن‌ها متفاوت است. به منظور سهولت در فروش مش ساختمانی و هم‌چنین کاهش هزینه‌های حمل و نقل مش را در اندازه‌های استاندارد و مشخصی تولید می‌کنند. به علاوه به صورت پنل‌های مسطح و یا رول نیز در بازار موجود است.

کاربردهای مش ساختمانی

موارد استفاده از مش ساختمانی بسیار متنوع‌ است. برای مثال در سوپر مارکت‌ها و انبارهای ذخیره سازی از قفسه‌های ساخته شده به وسیله‌ی توری مش استفاده می‌کنند. مش ساخته‌ شده از جنس فولاد ضد زنگ در این موارد کاربرد بیشتری دارد چرا که در محیط‌های انبار که ممکن است آسیب‌های زیادی وجود داشته باشد نیازمند استفاده از محصولاتی هستیم که دوام بیشتری دارند. این شبکه قفسه‌ها و انبارها را در برابر آسیب‌های ناشی از باد و باران حفظ می‌کند. مش ساختمانی نیز مانند بسیاری از مصالح ساختمانی خاصیت تقویت کنندگی و استحکام هم دارد و به دلیل مقاومت بالا در گودبرداری یا کف‌ سازی از آن استفاده می‌شود. هم‌چنین در ساخت حصار نیز کاربرد دارد. چرا که یک روش ارزان امنیتی محسوب می‌شود و از سویی دیگر به خاطر توری بودنش می‌توان محیط اطراف را به آسانی دید. برای خرید محصولات مفتولی به سایت سایت بازرگانی آهن میران مراجعه نمایید.

از مش ساختمانی برای تقویت سازه‌های بتنی و هم‌چنین سد سازی هم استفاده می‌شود. علاوه بر کاربردهایی که به آن اشاره شد از این محصول در ساخت دیوار، کف، پیاده‌رو، سازه‌های پیش‌ساخته، نرده، گذرگاه‌ و فونداسیون و مواردی از این قبل استفاده می‌کنند.

دامنه‌ی استفاده از مش چنان گسترده است که از آن حتی در دکوراسیون نیز استفاده می‌شود. مثلا ممکن است در ایجاد محوطه‌های باغبانی و سرسبز مورد استفاده قرار گیرد یا حتی برای طبقه‌بندی و قفسه‌ سازی داخل کمدها به کار برده شود.

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1105
نمایش همه
علاقه مندی ها ()