آتش سوزی از جمله حوادثی است که می تواند مشکلات و خسارات فراوانی به صورت مالی و جانی بوجود آورد. به همین دلیل در این مقاله شما را بیشتر با مزایای به کارگیری وسایل اطفاء حریق پرتابل منجمله کپسول آتش نشانی آشنا می سازیم. لازم به ذکر است که برخی از کپسول های آتش نشانی بایستی پس از تخلیه و یا منقضی شدن، شارژ گردند. چندین سال است که برخی از مراکز در زمینۀ شارژ کپسول آتش نشانی فعالیت می کنند. اجرای شارژ کپسول آتشنشانی نیاز به دستگاه های مخصوص و همچنین اپراتورهای مجرب دارد. خدمات ایمنی آتش گریز تهران دارای کارگاه مخصوصی است که می تواند محل مناسبی برای ارائه خدمات شارژ انواع کپسول آتش نشانی باشد.

ارائه خدمات تخصصی شارژ انواع کپسول آتشنشانی

با توجه به اینکه تمامی کالاها دارای انقضاء هستند و پس از گذشت زمانی مشخص، نیاز به چک کردن دارند. این مقوله در زمینۀ کپسول های آتش نشانی نیز صدق می کند. بنابراین پس از بررسی کپسول آتش نشانی، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به شارژ کپسول آتش نشانی داشته باشید. عوامل متعددی وجود دارد که می تواند باعث آسیب دیدگی قسمت های مختلف کپسول آتش نشانی گردد و به همین دلیل، هنگام شارژ کپسول آتشنشانی، اپراتور اقدام به سرویس کپسول می نماید.

این چنین قسمت های مختلف کپسول آتشنشانی مورد بررسی قرار گرفته می شود و به نحوی از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایند. هزینۀ شارژ کپسول آتش نشانی بر اساس میزان متریال شارژ شدن و همچنین حجم و نوع کپسول تعیین می گردد. البته سرویس و تعمیر قسمت های صورت گرفته از کپسول نیز بر روی قیمت شارژ کپسول آتشنشانی تأثیر می گذارد. جهت ارسال کپسول و چگونگی دریافت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی می توانید با خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید.

 خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: تهران - حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()