همانطور که می دانید سنگ از جمله پرکاربردترین انواع مصالحی است که جهت طراحی نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. عوامل طبیعی و خطای انسانی وجود دارد که باعث شکستگی و یا ریزش مصالح نمای ساختمان می گردد. جهت جلوگیری از خطرات احتمالی، می بایست در اولین فرصت اقدام به  پیچ و رولپلاک سنگ نما نمود. در این صورت می توانید سنگ های آسیب دیده را مستحکم نموده و از سقوط آنها جلوگیری نمائید. شرط ایمن سازی مطمئن مصالح نمای ساختمان، بهره گیری از تخصص یک تیم کاری مجرب و حرفه ای می باشد. گروه کار در ارتفاع نماروز چندین سال است که توانسته با ارائه بهترین خدمات، سطح فعالیت خود را گسترش داده و موفق به نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما گردند.

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما

نکات متعددی وجود دارد که می بایست افراد هنگام اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما در نظر بگیرند و این چنین بتوانند بدون خطر و آسیب دیدگی هر یک از مراحل اجرای کار را انجام دهند. اگر به دنبال ترمیم نمای سنگ ساختمان هستید، می توانید از تخصص و تجربیات گروه های ساختمانی که خدمات کار در ارتفاع ارائه می دهند، بهره مند گردید. از موارد مهمی که بایستی زمان انجام پیچ و رولپلاک سنگ نما در نظر گرفته شود، استفاده از پیچ و واشرهای ضد زنگ است که مقاومت بالایی در برابر رطوبت داشته باشد.

قیمت پیچ و رولپلاک سنگ نما بر مبنای ابعاد و جنس پیچ ها تعیین می گردد که البته متراژ محل نصب و میزان حجم کار بر روی هزینۀ کلی تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب جهت اطلاع از هزینۀ اجرای پیچ و رولپلاک سنگ نما، گروه ساختمانی نماروز ابتدا یک کارشناس مجرب به محل ارسال می کند. پس از بررسی تمام جوانب کار، راحت می توانند شیوۀ اجرای کار و هزینۀ آن را محاسبه نمایند. نصب توری مرغی به صورت با کیفیت توسط این مجموعه انجام می گیرد، برای نصب توری مرغی تماس بگیرید. 

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 317
نمایش همه
علاقه مندی ها ()