نصب توری مرغی به دلایل مختلف انجام می پذیرد چون روش مناسبی برای محصور نمودن یک محیط و در عین حال حفظ نورگیری آن فضا می باشد. جهت نصب توری مرغی، بایستی تعدادی مرحله را به درستی و به ترتیب انجام داد. هر کدام از مراحل بایستی به صورت اصولی و کاملاً صحیح انجام بپذیرد. عدم توجه به نحوۀ اجرای مراحل، می تواند در گذر زمان، از عمر توری مرغی بکاهد و در مدت زمان کوتاهی نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشد. بنابراین کلیۀ هزینه ای که جهت نصب توری مرغی صرف نموده اید، بدون نتیجه خواهد بود. گروه کار در ارتفاع نماروز دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ خدمات ساختمانی می باشند که قادر به اجرای اصولی نصب توری مرغی با طناب هستند.

نصب توری مرغی با ابزارآلات مخصوص

یک نصاب حرفه ای جهت نصب توری مرغی، ابتدا به بررسی قسمت های مختلف پاسیو می پردازد و سپس ابزارآلات مناسب را برای انجام کار آماده می نمایند. به طور کلی نصب توری مرغی با اهداف گوناگونی همچون نورگیری پاسیو برای پرورش گل و گیاه، نگهداری از حیوانات و پرندگان و غیره صورت می پذیرد. در نتیجه متناسب با فضایی که در اختیار دارید، می توانید از تخصص افراد مجرب برای نصب توری مرغی پلاستیکی و یا فلزی استفاده نمائید.

ابتدا بایستی محل نصب توری مرغی به طور کامل شسته شود. سپس در گام دوم، پروسۀ سم پاشی صورت می گیرد. مرحلۀ بعدی، نوبت به دریل کاری و نصب رولپلاک بر روی دیوار، جهت نصب پیچ برای قرار دادن توری مرغی می باشد. البته در برخی از مواقع، افراد خواستار نصب ورق های گالوانیزه برای سقف پاسیو می باشند که پیش از نصب توری مرغی توسط نصاب اقدامات لازم صورت می پذیرد. جهت اطلاع از هزینۀ نصب توری مرغی پاسیو و  شستشوی نمای ساختمان می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس بگیرد.

  گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 296
نمایش همه
علاقه مندی ها ()