کابین روشویی یکی دیگر از تجهیزات ساختمانی است که در طراحی نمای داخلی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه خیلی از افراد طرفدار به کارگیری کاسه روشویی و کابین روشویی در طرح های متنوع می باشند چون جلوۀ فوق العاده ای در فضای دکوراسیون بوجود می آورد. ضمن آنکه بسیار کاربردی است و می تواند محل مناسبی برای قرار دادن لوازم بهداشتی در چنین محیطی باشد. از متریال متفاوت برای ساخت کابین روشویی استفاده می نمایند و این چنین می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا، محصول مورد پسند خود را تهیه نمائید. جهت مشاهدۀ مدل های جدید و خرید کابین روشویی در طرح های مدرن می توانید به فروشگاه علائدین مراجعه نمائید.

کابین روشویی و رایج ترین انواع آن

توسط چنین مجموعه هایی، با تنوع محصولات، راحت تر می توانید انتخاب خود را انجام دهید. از جمله انواع کابین روشویی می توان به کابین روشویی فلزی، کابین روشویی چوبی یا ام دی اف (MDF) و کابین روشویی با روکش پی وی سی (PVC) اشاره نمود. متناسب با سلیقۀ شخصی، فضای خالی، قیمت و سبک طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی می توانید موفق به خرید کابین روشویی شیک و مجلل گردید.

امکان خرید کابین روشویی پایه دار و دیواری برای شما فراهم می باشد. ضمن آنکه امکان نصب کابینت روی روشویی و یا زیر آن وجود دارد. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی، به سبک های متفاوتی می توانید طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی را انجام دهید. با توجه به مطالب مذکور، قیمت کابین روشویی بر اساس جنس، ابعاد و طرح آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی و قیمت، می توانید با کیفیت بالا موفق به خرید کابین روشویی با کیفیت، مستحکم و شیک گردید. در صورت تمایل، پیش از اینکه به بازار مراجعه نمائید، جهت انتخاب و خرید کاسه روشویی و کابین روشویی می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328  

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926

موبایل: 09121505053 

 تلگرام: 09121505053   

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 333
نمایش همه
علاقه مندی ها ()