نماشویی به روش های شستشوی نمای ساختمان گفته می شود که با استفاده از ابزارآلات مخصوص انجام می پذیرد. جهت دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان می توان از طناب، داربست، بالابر و ... استفاده نمود. بدین ترتیب افرادی که قصد نظافت و  نماشویی ساختمان را دارند، می توانند با مد نظر قرار دادن نوع مصالح نمای ساختمان نسبت به شستشوی نما اقدام نمایند. فاکتورهای متعددی در خصوص انتخاب شیوۀ نماشویی وجود دارد چون شاهد به کارگیری تنوع بالایی از مصالح ساختمانی در نما هستیم. این نوع مصالح در دسته بندی مصالح صیقلی و غیر صیقلی تقسیم بندی می شوند و این چنین می توان با کیفیت بالا، نماشویی ساختمان را انجام داد.

روش های نماشویی

گروه کار در ارتفاع نماروز تجهیز به کلیۀ امکانات و تجهیزات ایمنی می باشند. این چنین می توانند خدمات نماشویی ساختمان های نما کامپوزیت، شیشه، سنگ، آجر و ... را ارائه دهند. البته یک سری نکات مهم و ارزشمند در خصوص چگونگی اجرای نماشویی وجود دارد که مجریان بایستی نسبت به چنین موضوعاتی توجه داشته باشند. به عنوان مثال جهت نماشویی ساختمان های صیقلی همچون شیشه و کامپوزیت تنها، می بایست از تی، دستمال و مواد شوینده مخصوص استفاده نمایند. چرا که استفاده از دستگاه های سند بلاست می تواند ایجاد خط و خش بر روی مصالح نماید.

این در حالی است که متناسب با میزان جرم و آلودگی بوجود آمده بر روی مصالح غیر صیقلی همچون آجر، سیمان، سنگ و ... به کارگیری دستگاه واترجت و سندبلاست می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. چرا که توسط چنین دستگاه هایی، آب با قدرت بالا به سطح پاشیده می شود و این چنین جرم و کثیفی های بوجود آمده بر روی سطوح را از بین می برند. جهت انجام امور نماشویی ساختمان و نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان می توانید از تخصص گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید.

     گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 318
نمایش همه
علاقه مندی ها ()