شوتینگ زباله از جمله مکانیزم هایی است که با مرتفع شدن ساختمان ها، ایدۀ اجرای آن مطرح شد. بدین ترتیب مجموعه نخستین کار توانست به عنوان یکی از اولین مجریان در حوزۀ طراحی و نصب سیستم شوتینگ زباله فعالیت خود را آغاز نمایند. این چنین توانستند سطح امکانات رفاهی در ساختمان های بزرگ را فراهم آورند. هدف از راه اندازی شوتینگ زباله، ایجاد مسیر اختصاصی برای جمع آوری زباله در ساختمان های بلند مرتبه محسوب می گردد.

دلایل نصب سیستم شوتینگ زباله

همواره برای افرادی که در ساختمان های چند طبقه زندگی می کردند، خارج نمودن زباله از منزل برای آنان یک دغدغه به شمار می آمد. چرا که در برخی از مواقع با پاره شدن کیسه های زباله، قسمت های مختلف در راه پله ساختمان کثیف می شد. بدین ترتیب اعضای ساختمان نسبت به این موضوع، ناراضی می شدند. لیکن طراحی و نصب سیستم شوتینگ زباله در ساختمان های بزرگ، بهترین اقدام محسوب می گردد و مجموعۀ نخستین کار دارای سابقۀ طولانی و نمونه کارهای متعددی در حوزۀ چنین خدمات ساختمانی می باشند.

از اجزای اصلی سیستم شوتینگ زباله می توان به یک کانال بزرگ و دریچه های اختصاصی در هر طبقه اشاره نمود. با توجه به سادگی طراحی سیستم جمع آوری زباله یا همان شوتینگ زباله، یک سری نکات مهم وجود دارد که عدم رعایت آنها، می تواند منجر به ایجاد حوادث ناگوار گردد. در طراحی شوتینگ زباله، بسته شدن کامل دریجه و یا همان درپوش کانال ضرورت دارد، تا مانع از خارج شدن بوی نامطبوع زباله به داخل ساختمان گردد. ضمن آنکه مانع از ورود هوا به داخل کانال گردد چون هنگام عبور کیسه های زباله از کانال، ممکن است گرمای ناشی از اصطکاک، با مجاورت اکسیژن در کانال، منجر به آتش سوزی شود. بنابراین پروسۀ اجرای شوتینگ نیاز به دانش و همچنین تجربه دارد که می توانید از توانایی های گروه مهندسین شرکت نخستین کار بهره مند گردید.

 

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 314
نمایش همه
علاقه مندی ها ()