در مقالۀ این هفته شما را با مزایا و موارد کاربرد قالب جایگزین یونولیت آشنا می سازیم. لازم به ذکر است که به کارگیری چنین تجهیزاتی، توانسته سرعت عملکرد اجرای بسیاری از پروژه های ساختمان سازی را تسریع ببخشد. از جمله روش هایی که شاهد به کارگیری آن در بازار مصالح ساختمانی هستیم، شیوۀ متفاوت در حوزۀ سقف سازی است که تنها با استفاده از تیرچه و قالب جایگزین یونولیت انجام می پذیرد و عامل مؤثر در صرفه جویی هزینه و زمان محسوب می گردد.

مزیت به کارگیری قالب جایگزین یونولیت

مهندسین از این شیوه به کمک بتن پیش ساخته م یا بتن درجا استفاده می کنند که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند. مجتمع تولیدی پلیمری بسپار مفتخر است که توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، موفق به بومی سازی برخی از تجهیزات ساختمانی منجمله قالب جایگزین یونولیت گردند.

بدین ترتیب در حجم انبوه و حداقل هزینه می توانید موفق به خرید قالب جایگزین یونولیت گردید. اجرای پروژه های ساختمان سازی با استفاده از قالب های جایگزین یونولیت با سرعت بیشتری صورت می پذیرد. بدین ترتیب، شرایطی را برای حذف هزینه های تأمین بلوک یونولیت در ساخت و سازها مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از مزایای به کارگیری قالب جایگزین یونولیت می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • عدم نیاز به امور روغنکاری و سایر پوشش ها
  • آموزش رایگان نسبت به چگونگی به کارگیری قالب
  • حذف ریسک اشتعال یونولیت در حوادث آتش سوزی
  • حذف آلودگی های حین اجرای بلوک های یونولیت
  • عدم آلودگی های محیط زیست و عدم شکستگی بلوک ها
  • بهبود مقاومت سازه های ساختمانی و فرآیند عمل آوری شیرابه بتن

قیمت فروش قالب جایگزین یونولیت ممکن است نسبت به یونولیت بیشتر باشد ولی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. در حال حاضر جهت اطلاع از قیمت قالب جایگزین یونولیت می توانید با مرکز تجهیزات ساختمانی بسپار تماس حاصل فرمائید.

تجهیزات ساختمانی 

آدرس : تهران - کیلومتر 20 جاده مخصوص کرج

ایمیل: info@tajhizatsakhtemani.com

تلفن دفتر مرکزی:

02147626240

مشاوره 24 ساعته:

 09124710115

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()