طراحی دکوراسیون داخلی منزل به بخش های متعددی تقسیم می شود و این چنین نیاز به استفاده از تجهیزات و لوازم دکوراتیو متعدد و متفاوتی است که افراد بایستی توجه و دقت کافی نسبت بدان داشته باشند.  کاسه روشویی یکی از رایج ترین اقلامی است که می توانید کاربرد آن در محیط پیرامون خود ملاحظه نمائید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع کاسه روشویی آشنا سازیم، تا در صورت لزوم بتوانید از مزایای آن به بهترین شکل ممکن بهره مند گردید.

خرید کاسه روشویی لوکس با قیمت ارزان

با توجه به اینکه در گذشته مدل های کاسه روشویی بسیار محدود بود، امروزه تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از متریال متفاوت، موفق به طراحی و ساخت انواع کاسه روشویی در مدل های شیک ساده و مجلل گردند. بدین ترتیب متناسب با سبک طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی، می توانید از طریق فروشگاه علائدین اقدام به خرید کاسه روشویی نمائید.

دسته بندی اصلی طراحی کاسه روشویی در مدل های پایه دار و بدون پایه می باشند. بدین ترتیب با مد نظر قرار دادن میزان بودجه و فضای خالی که در سرویس بهداشتی دارید، مناسب ترین طرح کاسه روشویی را انتخاب نموده و با قیمت مناسب خریداری نمائید. کاسه روشویی از نظر جنس در دسته بندی متفاوت منجمله کاسه روشویی چینی، سرامیک، چوبی و سنگی ساخته می شوند. بدین ترتیب با مد نظر قرار دادن تمام جوانب، راحت تر می توانید انتخاب خود را از میان محصولات موجود در فروشگاه خریداری نمائید. خرید پنل دوش حمام را از طریق سایت انجام دهید. 

طراحی کاسه روشویی پایه دار به نحوی است که جهت پوشاندن شیر و لوله های به کار رفته در آن، از جنس خود کاسه روشویی استفاده می کنند. عمدتاً بخش فوقانی آن سینگی از جنس چینی استفاده می شود. در حال حاضر، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی علائدین می توانید طرح های متنوعی از کاسه روشویی را ملاحظه نموده و سپس متناسب با سلیقۀ شخصی، بهترین روشویی و پنل دوش حمام را انتخاب نمائید.

فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328          

آدرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926       

موبایل: 09121505053      

 تلگرام: 09121505053        

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 347
نمایش همه
علاقه مندی ها ()