پوکه معدنی چیست و چه موارد کاربردی دارد؟ از جمله پرسش هایی است که افراد با شنیدن عنوانش با آن رو به رو می شوند. در این پست، با جزئیات بیشتر به معرفی پوکه معدنی می پردازیم چون دارای مصارف گسترده ای است. علت نامگذاری این نوع سنگ آذرین به "پوکه"، داشتن بافت متخلخل و توخالی آن می باشد. به عبارتی سنگ پوکه معدنی نتیجۀ پروسۀ سرد شدن مواد مذابی است که از کوه های آتش نشان به بیرون پرتاب می شوند. بنابراین متناسب با حجم مصرفی که دارید، می توانید نسبت به خرید پوکه معدنی اقدام نمائید. پوکه معدنی رضایی یکی از مراکز عرضه کنندۀ  پوکه معدنی قروه در تهران می باشند. در نتیجه با کیفیت بالا می توانید این نوع سنگ را تهیه نمائید.

خرید پوکه معدنی برای مصارف زراعی

پوکه معدنی جزء سنگ های آذرین است و به همین دلیل دارای مقاومت بالا در برابر تغییرات دما می باشد. بدین ترتیب در حوزۀ ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شود و عامل مهمی در افزایش مقاومت ساختمان و همچنین سبک سازی سازه به شمار می رود. البته به دلیل بافت توخالی که پوکه معدنی دارد، از این نوع سنگ به عنوان زهکش خاک، جهت پرورش گل و گیاه مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حال حاضر فروش پوکه معدنی در ابعاد متفاوت صورت می پذیرد که حین استخراج توسط دستگاه های مخصوص، فرآیند تفکیک سازی آنها از یکدیگر تکمیل می گردد.

بر اساس مطالب مذکور، قیمت  پوکه معدنی در تهران  بر مبنای میزان کیفیت آن تعیین می گردد. در نتیجه هنگام خرید این نوع سنگ بایستی سطح کیفیت دانه های پوکه مورد بررسی قرار گرفته شود. هم اکنون از طریق پوکه معدنی رضایی، صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع مصارفی که دارند، انواع پوکه معدنی قروه را با قیمت ارزان خریداری نمایند.

        پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 316
نمایش همه
علاقه مندی ها ()