برای استفاده از کولر و سیستم تهویه نیاز است که کانال کشی انجام شود. کانال کشی برای هدایت هوا برای تهویه ی هوا می باشد. برای کانال کشی باید به نکات زیادی دقت داشته باشید. اهمیت کانال کشی بسیار بالا است و در صورتی که بهترین نوع کولر را تهیه کنید ولی کانال کولر به درست نصب نشود، قادر به استفاده از مزایا و کیفیت بالا نخواهید شد. بنابراین می توان گفت کانال کشی یکی از بخش های معماری ساختمان به شمار می رود.

شرکت تهران دما یکی از مراکز معتبر و تخصصی در زمینه ی اجرای  کانال کولر است که خدمات بسیار عالی را در زمان فوری ارائه می دهد. برای سفارش کانال سازی و دریچه ی کولر به سایت تهران دما مراجعه نمایید و با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

اجرای کانال کولر

کانال کولر به وسیله ی ورق های فولاد گالوانیزه و آلومینیوم انجام می شود. کانال کشی پیش از اجرای سقف کاذب یا کناف انجام می شود. هزینه ی کانال کشی یکی از موارد مهم در اجرای کانال کولر است که این هزینه به فاکتور های مختلف وابسته است. فاکتور هایی مانند متراژ فضا، مواد اولیه ی فولادی یا آلومینیومی و محل قرارگیری کانال کولر در برآورد هزینه های کانال سازی و نصب کانال کولر موثر هستند.

خدمات کانال کولر

خدمات کانال کولر و عایق الاستومری باید به صورت صحیح ارائه شود زیرا کانال سازی بخش مهمی از ساختمان را تشکیل می دهد. به همین دلیل حتما از مراکز معتبر در این زمینه کمک بگیرید تا کانال سازی و نصب کانال به صورت دقیق و اصولی انجام شود. شرکت تهران دما با سال ها سابقه و اعتبار بالا در حوزۀ اجرای سیستم های تهویه و نصب کانال کولر می تواند بهترین خدمات دهی را به شما ارائه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت تهران دما

آدرس کارخانه: تهران_ابتدای آزادگان شرق_کوچه ی امید_پلاک 12

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950   02166173302

 در صورت پاسخگو نبودن شماره های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به شماره واتس آپ شرکت تهران دما آرکا پیام دهید.

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()