وجود زباله در برج ها و آپارتمان های مسکونی به عنوان یک دغدغۀ بزرگ و همیشگی به شمار می رود. به همین دلیل سازندگان سازه های بزرگ این چنینی، بایستی توجه و دقت کافی نسبت به این مورد داشته باشند. در همین راستا، افراد خلاق توانستند جهت مرتفع نمودن چنین مسئله ای، اقدام به راه اندازی سیستم شوتینگ زباله نمایند. نصب شوتینگ زباله، یک اقدام مهم و کاربردی در راستای مدیریت خروج زباله ها و بازیابی آنها می باشد. بدین ترتیب با گذر زمان، حتی مالکین ساختمان های قدیمی علاقه مند به اجرای یسیتم شوتینگ زباله برای سازۀ خود شده اند. این چنین ساختمان های بلند مرتبه می توانند با اجرای چنین سیستمی، بهترین امکانات را در اختیار ساکنین ساختمان قرار دهند. مجموعۀ نخستین کار دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ راه اندازی سیستم های شوتینگ زباله و نخاله می باشند.

شوتینگ زباله برای ساختمان های مختلف

جهت طراحی و نصب شوت زباله ، تنها نیاز به تعبیۀ چندین دریچه در طبقات مختلف ساختمان می باشد که جهت خروج زباله از یک کانال واحد انجام می پذیرد. بدین ترتیب سازمان های مختلفی جهت بهبود رفاه ساکنین ساختمان هایی با تعداد طبقات و واحدهای زیاد، اقدام به تعبیه سیستم شوتینگ زباله نموده اند.

این چنین توانسته اند شرایط مناسبی را برای جمع آوری زباله های هر واحد بوجود آورند. مراکز درمانی همچون بیمارستان ها، هتل ها، ساختمان های تجاری، برج های صنعتی و ... نیاز به طراحی سیستم شوتینگ زباله دارند، تا بدین وسیله بتوانند در مدت زمان اندک، جمع آوری ملحفه های کثیف هر طبقه را به بخش رختشوی خانه منتقل کنند. علاوه بر آنکه به صورت جداگانه برای انتقال زباله نیز طراحی می شوند. جهت بررسی ساختمان مسکونی خود، محاسبۀ هزینۀ شوتینگ زباله و کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی شرکت نخستین کار در تماس باشید.

شرکت نخستین کار  

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()