در حال حاضر جهت تهیه و نصب توری مرغی با کیفیت عالی می توانید با گروه ساختمانی نماروز تماس حاصل فرمائید. توری مرغی از متریال متفاوت ساخته می شود که این مسئله باعث می گردد تا افراد راحت تر بتوانند، متناسب با موقعیت های مختلف، از محصول با کیفیت تر استفاده نمایند. در واقع توری های شش ضلعی با عنوان توری مرغی شناخته می شوند که جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. توری مرغی که ضخامت مفتول آن کم باشد، با عنوان توری گابیون شناخته می شود و جهت نصب توری مرغی پاسیو می توان از آن استفاده نمود.

اجرای فوری نصب توری مرغی برای پاسیو

گروه کار در ارتفاع نماروز چند سال متوالی است که توانسته اند متناسب با نوع فعالیت حرفه ای خود، موفق به ارائه خدمات پیچ و رولپلاک سنگ نما ، متناسب با نیازتان می باشند. عمدتاً از نصب توری مرغی برای جلوگیری از ورود پرندگان و حیوانات به گاردن یا همان باغچه استفاده می شود. در صنعت ساختمان سازی، بسیاری از افراد متقاضی نصب توری مرغی برای روف گاردن و پاسیو هستند. چرا که می توان با استفاده از چنین توری هایی، فضای محصور و در عین حال نورگیر را بوجود آورد.

در حال حاضر از توری مرغی گالوانیزه سرد و گرم برای بستن یک محیط استفاده می شود. بدین ترتیب نیاز نیست نگرانی نسبت به دوام و ماندگاری فنس داشته باشید. تفاوت توری های گالوانیزه بر اساس وزن و میزان استحکام و ضخامت آن می باشد. اجرای نصب توری مرغی جهت عایق کاری با استفاده از پشم شیشه مورد استفاده قرار گرفته می شود که البته بسیاری از افراد متقاضی نصب توری مرغی برای حیاط خلوت و محیط پاسیو می باشند که می توانید از خدمات گروه ساختمانی نماروز بهره مند گردید.

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()