پیچ و رولپلاک سنگ نما یکی از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ریزش سنگ های نمای ساختمان محسوب می گردد. همانطور که می دانید سنگ از جمله قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که در طراحی نمای بناها مورد استفاده قرار گرفته می شود.

دلایل متعددی وجود دارد که باعث سُست شدن و سقوط سنگ از نمای ساختمان می شود، که می تواند حوادث جانی و مالی به دنبال داشته باشد. به همین دلیل در ادامۀ مقالۀ این هفته تلاش داریم تا شما را بیشتر با روش های اصولی نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما آشنا سازیم. گروه کار در ارتفاع نماروز سال های متوالی است که توانسته اند تجربۀ اجرایی در حوزۀ کارهای ساختمانی این چنینی کسب نمایند.

اجرای فوری پیچ و رولپلاک سنگ نما

در صورت نیاز به دریافت خدمات ساختمانی همچون نصب پیج و رولپلاک سنگ نما می توانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل فرمائید. نکات مهم و ارزشمندی در اجرای چنین فعالیت هایی وجود دارد که تکنسین مربوطه می بایست پیش از هر اقدام عملی در نظر بگیرد. بررسی وضعیت نمای ساختمان، عمق سنگ های به کار رفته در نما و انتخاب روش مناسب برای دسترسی به محل مورد نظر، از جمله موارد مهمی هستند که بر کیفیت نتیجۀ کار تأثیرگذار می گذارد.

عمدتاً عواملی منجمله اسکوپ نادرست در فرآیند نصب سنگ نما، زمین لرزه و شرایط محیطی نامساعد همچون طوفان شدید و همچنین یخ زدگی آب در شیارهای مصالح نما شرایطی را برای سست شدن و سقوط مصالح سنگ از نما بوجود می آورد. در حال حاضر از سوی افراد متخصص و فنی، شاهد ارائه خدمات نقاشی نما و نصب پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب و با داربست می باشیم که توسط گروه ساختمانی نماروز به صورت حرفه ای انجام می پذیرد.

    گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()