کاسه روشویی وسیله ای است که در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی قرار گرفته می شود. با توجه به کاربردی که این وسیله دارد، با به کارگیری طرح های مناسب، می توانید جلوۀ خاصی در نمای داخلی آن دکوراسیون بوجود آورید. از این رو پیشنهاد ما در انتخاب و خرید کاسه روشویی ، در نظر گرفتن تمام جوانب کار می باشد. در حال حاضر مدل های متنوعی از کاسه روشویی را می توانید در سطح بازار، با قیمت مناسب خریداری نمائید. بنابراین متناسب با مساحت فضای خالی که در دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی دارید، می توانید اقدام به خرید کاسه روشویی نمائید. فروشگاه علائدین مبتنی بر فعالیتی که دارند، توانسته اند در لیست محصولات، موفق به فروش کاسه روشویی، کابینت روشویی و سایر تجهیزات ساختمانی گردند.

خرید کاسه روشویی پایه دار

در حال حاضر طراحی و ساخت این محصول در دسته بندی کاسه روشویی با کابینت و بدون کابینت انجام می پذیرد. بدین ترتیب با توجه به فضایی که در اختیار دارید، می توانید از طرح های متنوع و شیک کاسه روشویی برای طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی منزل استفاده نمائید. برخی از مدل های کاسه روشویی را می توان بر روی کانتر قرار داد و می تواند گزینۀ مناسبی برای اتاق خواب هم به شمار رود و فضای کوچکی را برای شستشوی دست و صورت فراهم می آورد.

از دیگر انواع کاسه روشویی می توان به کاسه روشویی پایه دار و یا دیواری کوچک اشاره نمود. بنابراین متناسب با نوع کاربری که شما می توانید از این محصول داشته باشید، در محیط های متفاوتی می توانید اقدام به خرید کاسه روشویی توکار، کاسه روشویی پایه دار، کاسه روشویی دیواری، کاسه روشویی کابینت دار، کاسه روشویی سرهم و یا روشویی سه گوش نمائید. جهت مشاهدۀ مدل های جدید کاسه روشویی و بررسی مشخصات فنی این محصول، و  خرید کابین روشویی می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید.

فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328     

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926  

موبایل: 09121505053    

 تلگرام: 09121505053     

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 315
نمایش همه
علاقه مندی ها ()