کابین روشویی از دیگر اقلامی است که در محیط های سرویس بهداشتی قرار گرفته می شوند. اغلب روشویی های استاندارد در ابعاد 40 الی 60 سانتی متر (طول)، 80 سانتی متر (ارتفاع) و 40 الی 55 سانتی متر (عرض و یا عمق) ساخته می شوند. بدین ترتیب پیش از خرید بایستی اطلاعات کافی نسبت به ابعاد فضای خالی موجود در سرویس بهداشتی داشته باشید، تا بدین ترتیب راحت تر بتوانید کابین روشویی مورد نیازتان را خریداری نمائید. در ادامۀ متن شما را با انواع کابین روشویی آشنا می سازیم، تا متناسب با سبک طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی، بتوانید مناسب ترین تجهیزات ساختمانی را خریداری نمائید. فروشگاه علائدین چندین سال است که در عرصۀ فروش تجهیزات ساختمانی، با افزودن مدل های متنوع کابین روشویی، امکان طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی ساختمان را برای شما تسهیل نموده اند.

سبک های متنوع کابین روشویی

دسته بندی اصلی طراحی کابین روشویی در سبک های مدرن و کلاسیک مشاهده می شود. بنابراین متناسب با فضای دکوراسیون و سلیقۀ شخصی، به سهولت قادر به انتخاب و خرید کابین روشویی شیک و مجلل با قیمت مناسب خواهید بود. به طور کلی قیمت کابین روشویی بر اساس جنس، ابعاد و طرح آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با سبکی که برای طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی در نظر گرفته اید، می توانید نسبت به خرید کابین روشویی پایه دار و یا دیواری اقدام نمائید.

اگر علاقه مند به طراحی دکوراسیون ساده و خلوت علاقه مند هستید، خرید کابین روشویی مدرن می تواند بهترین گزینه برای شما محسوب گردد. این در حالی است که کابین روشویی دیواری که از جنس پی وی سی ساخته شده باشد، هارمونی لازم با دیگر تجهیزات ساختمانی به کار رفته در آن محیط خواهد داشت. جهت خرید پنل دوش حمام و کابین روشویی مجلل، ساده و ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی علائدین مراجعه نمائید و بهترین پنل دوش حمام مورد پسند خود را سفارش دهید.

  فروشگاه علائدین

آدرس دفتر مرکزی :بلوار مرزداران -خیابان ناهید - پلاک 26

 تلفن دفتر مرکزی:44208328     

ادرس دفتر بازار :خیابان خیام شمالی -چهاراه گلوبندک -پلاک 854

تلفن دفتر بازار :55588621

موبایل :09126721926  

موبایل: 09121505053    

 تلگرام: 09121505053     

اینستاگرام:aladdin_lampshop

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()