پوکه معدنی حاصل فرآیند سرد شدن گدازه های آتشفشانی است و نوعی سنگ طبیعی محسوب می شود. هنگامی که فواره های مواد آتشفشان صورت می گیرد، به محض برخورد مواد مذاب، هوای موجود در پیرامون کوه آتشفشان، شرایط را برای از دست دادن دمای گدازه های آتش فشانی فراهم می آورد. این چنین طی سرد شدن مواد مذاب و آزاد شدن گازهای نهفته، سنگ های پوکه معدنی تولید می شوند. در حال حاضر در سطح کشور شاهد معادن استخراج  پوکه معدنی با کیفیت های مختلف می باشیم. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید اقدام به خرید پوکه معدنی در ابعاد متفاوت نمائید. جهت تأمین انواع پوکه معدنی می توانید از طریق پوکه معدنی رضایی اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر سال های متوالی است که در حوزۀ فروش پوکه های معدنی قروه، فعالیت می کنند و همواره محصول با کیفیتی را در دسترس مشتریان قرار می دهند.

خرید پوکه معدنی در صنعت ساختمان سازی

پوکه معدنی عمدتاً به رنگ خاکستری مایل به سفید و یا زد می باشد. در مقایسه با دیگر محصولات ساختمانی همچون شن و ماسه از وزن سبک تری برخوردار است. در همین راستا، در صنعت ساختمان سازی، به وفور از مزایای پوکه معدنی در ابعاد متفاوت بهره گرفته می شود. ضمن آنکه در فرآیند تولید تجهیزات ساختمانی همچون وان شناور، بتن های آماده و نماهای تزئینی از ویژگی های پوکه معدنی بهره گرفته می شود.

پوکه معدنی از نظر ابعاد در دسته بندی متفاوت منجمله پوکه ماسه ای، پوکه عدسی، پوکه نخودی، پوکه بادامی و گردویی تقسیم بندی می شوند. بدین ترتیب متناسب با نوع کاربری که پوکه معدنی در صنایع مختلف دارند، می توانید از ویژگی های ظاهری و ساختاری آن بهره مند گردید. جهت خرید پوکه معدنی در تهران  با بسته بندی مشخص می توانید با واحد فروش پوکه معدنی رضایی تماس حاصل فرمائید.

 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()