آردواز برای بسیاری از افراد آشنا نیست ولی در سطح شهر بسیار مشاهده می نمایند. اجرای آردواز همان اجرای سقف شیروانی است که توسط معماران برای ساختمان های آپارتمانی و یا ویلایی، سردرب و آلاچیق استفاده می نمایند. از اهداف اصلی به کارگیری  آردواز در صنعت ساختمان سازی، غیر قابل نفوذی نمودن ساختمان نسبت به بارش باران و برق می باشد. در واقع این سبک از طراحی سقف ساختمان نسبت به ایزوگام بیشتر از سوی مهندسین و معماران مورد استقبال قرار گرفته است. با توجه به اینکه اجرای آردواز، بسیار کاربردی است و نقش فنی در طراحی ساختمان ها دارد. در عین حال به کارگیری آردواز در طراحی ساختمان، زیبایی خاصی به نمای خارجی آن می بخشد. چندین سال است که مجموعۀ آراز سقف، با بهره گیری از نیروی متخصص و متریال با کیفیت، بروزترین خدمات در حوزۀ اجرای آردواز را به مشتریان ارائه می دهند.

متریال اصلی آردواز

عمدتاً از اجرای سقف شیروانی و آردواز به عنوان شیک ترین سقف ساختمان نام برده می شود. در همین راستا روز به روز بر طرفداران طراحی ساختمان با پوشش سقف شیروانی و آردواز افزوده می شود. بنابراین این نوع شیوۀ طراحی ساختمان منحصر به منطقۀ خاصی نیست و عموم افراد می توانند در مناطق گرم و خشک نیز از طراحی چنین ساختمان های شیک و زیبایی بهره مند گردند. اجازه دهید در این قسمت به معرفی متریال اصلی آردواز بپردازیم و اینکه از چه ویژگی هایی برخوردار است.

آردواز متشکل از ترکیبات الیاف معدنی، سیمان و مواد شیمیایی می باشد. این ترکیبات در اثر فشار و دمای بالا به حالت ورقه های نازک، در ابعاد متفاوت برش داده می شوند. بدین ترتیب متناسب با سبک طراحی نمای سقف ساختمان، مجریان می توانند اجرای آردواز را به صورت پله ای انجام دهند. در راستای کسب اطلاعات تکمیلی و محاسبۀ هزینۀ اجرای آردواز می توانید با کارشناسان مجموعۀ آراز سقف تماس حاصل فرمائید.

 

شماره های تماس

09124464920

02155317489

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 269
نمایش همه
علاقه مندی ها ()